eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont 12 lokali mieszkalnych (11 lokali socjalnych i 1 pomieszczenia tymczasowego), zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Łódź: Remont 12 lokali mieszkalnych (11 lokali socjalnych i 1 pomieszczenia tymczasowego), zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie.
Numer ogłoszenia: 110719 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90675 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie, Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6330180, faks 42 6339607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 12 lokali mieszkalnych (11 lokali socjalnych i 1 pomieszczenia tymczasowego), zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 12 lokali mieszkalnych, zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie, na które zostały wydane skierowania. Zamówienie zostało podzielone na 3 odrębne części, tj.: Część I obejmuje remont następujących lokali: L.P Adres 1 śeligowskiego 58 m 30 lokal socjalny 2 6 Sierpnia 56 m 8 lokal socjalny 3 śeromskiego 44 m 43 lokal socjalny 4 śeligowskiego 44 m 22 lokal socjalny Część II obejmuje remont następujących lokali: L.P Adres 1 Kopernika 30 m 30 lokal socjalny 2 Kopernika 30 m 44 lokal socjalny 3 Kopernika 32 m 28 lokal socjalny 4 6 Sierpnia 94 m 33 lokal socjalny Część III obejmuje remont następujących lokali: L.P Adres 1 Łąkowa 1 m 19 pomieszczenie tymczasowe 2 Wileńska 69 m 2 lokal socjalny 3 Radwańska 46 m 6a lokal socjalny 4 Górna 16 m 6 lokal socjalny Remont lokali obejmuje swoim zakresem m.in.: wymianę instalacji wod-kan wymianę instalacji elektrycznej oraz osprzętu wymianę urządzeń sanitarnych wykonanie nowych posadzek lub renowację istniejących przygotowanie powierzchni pod malowanie malowanie lokali wymianę kuchni gazowych montaS pieców lub kuchni przenośnych wywóz gruzu wymianę stolarki okiennej i drzwiowej lub ich renowację Szczegółowe zakresy remontu poszczególnych lokali określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Wymieniana stolarka okienna: Winna być wykonana z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K<1,1; Wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; Okucia obwiedniowe; Słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce (stały lub ruchomy); Wykonaną nową stolarkę naleSy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeSnic naleSy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno naleSy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeSnicą a ościeSem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeSu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza naleSy zastosować kity trwale plastyczne. Montowane okna naleSy wyposaSyć w nawiewniki ciśnieniowe (w kolorze białym) zgodnie z § 155 ust 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690). Montowana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł oraz posiadać: a) aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający oferowaną stolarkę do stosowania w budownictwie. b) aktualny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Krajową Deklarację Zgodności do Aprobaty Technicznej na stolarkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r (Dz. U z 2004r Nr 198 poz. 2041) lub Deklarację Zgodności do okresowego badania stolarki przeprowadzonego w notyfikowanym laboratorium zgodnie z normą PN-EN 14351-1. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na minimalny okres 24 miesięcy (o czym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ) licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 4. Wykonawca musi się liczyć z poniesieniem kosztów za zuSytą energię elektryczną. Wykonawca ma obowiązek wystąpić do zakładu energetycznego z wnioskiem o podpisanie ryczałtowej umowy na świadczenie usługi dystrybucji i sprzedaSy energii (niezbędnej dla wykonania remontu lokali). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo Sądania od Wykonawcy przedłoSenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 6. Roboty objęte zamówieniem naleSy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont lokali: Żeligowskiego 58 m. 30, 6 Sierpnia 56 m. 8, Żeromskiego 44 m. 43, Żeligowskiego 44 m. 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU MATEO Wójcicki Zbigniew, ul. Ozorkowska 39, 95-073 Ustron, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38138,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30020,97

  • Oferta z najniższą ceną: 29829,54 / Oferta z najwyższą ceną: 33605,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont lokali: Kopernika 30 m. 30, Kopernika 30 m. 44, Kopernika 32 m. 28, 6 Sierpnia 94 m. 33

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Elektrycznych Jan Lankiewicz ,, ul. Rybna 20, 95-020 Andrespol, Janówka, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34190,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26533,20

  • Oferta z najniższą ceną: 26533,20 / Oferta z najwyższą ceną: 34364,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont lokali: Łąkowa 1 m. 19, Wileńska 69 m. 2, Radwańska 46 m. 6a, Górna 16 m. 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DUR-BUD Tadeusz Durka, ul. Legionów 86 m.16, 91-067 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35105,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29633,91

  • Oferta z najniższą ceną: 29633,91 / Oferta z najwyższą ceną: 32542,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.