eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa i montaż centrali telefonicznej w Inspektoracie ZUS w Ostrołęce przy ul. Kuklińskiego 3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Płock: Dostawa i montaż centrali telefonicznej w Inspektoracie ZUS w Ostrołęce przy ul. Kuklińskiego 3.
Numer ogłoszenia: 110711 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 76529 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625271, fax 024 2625660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż centrali telefonicznej w Inspektoracie ZUS w Ostrołęce przy ul. Kuklińskiego 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż centrali telefonicznej w Inspektoracie ZUS w Ostrołęce przy ul. Kuklińskiego 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.54.30.00 - Centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne Oryginalny kod CPV: 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali Oryginalny kod CPV: 50.93.40.00 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 51.34.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48800 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGT Sp. z o.o., ul. Młyńska 7, 83-010 Straszyn, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 48800.00 / oferta z najwyższą ceną: 87542.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.