eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Usługa w zakresieOrganizacja i przeprowadzenie kursów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Nowy Sącz: Usługa w zakresie: Organizacja i przeprowadzenie kursów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 11069 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kilińskiego 72A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 0-18 4438251, faks 0-18 4442717.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie: Organizacja i przeprowadzenie kursów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1. Kurs florystyczny dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 2. 2. Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w zajęciach. 3. Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.). 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31.05 2015 r. 6. Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad.2. Kurs języka niemieckiego dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 2. 2. Stopień niepełnosprawności: różny stopień niepełnosprawności od lekkiego do znacznego umożliwiający samodzielny udział w zajęciach . 3.Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.). 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5.Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 6.Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad. 3. Kurs języka angielskiego dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 7. 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w zajęciach (dwie osoby mające problemy z poruszaniem się w ich przypadku podczas zajęć potrzebny jest opiekun. 3.Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.) 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 6. Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad.4.Kurs wizażu dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 2. 2. Stopień niepełnosprawności: różny stopień niepełnosprawności od lekkiego do znacznego umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu. 3. Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.). 4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5.Termin realizacji: do 31.05. 2015 r. 6.Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad.5. Kurs krawiecki dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 1. 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział szkoleniu. 3. Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.) 4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31.05 2015 r. 6. Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad.6.Kurs grafiki komputerowej dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 1. 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu. 3. Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.). 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 6.Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad.7. Kurs komputerowy - poziom podstawowy dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 14. (Grupa I - 7 osób; Grupa II - 7 osób) 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; Grupa I - różne rodzaje niepełnosprawności od lekkiego do znacznego, umożliwiające samodzielny udział w zajęciach; Grupa II - różne rodzaje niepełnosprawności od lekkiego do znacznego potrzebny jest 1 opiekun zarówno na trasie jak i podczas trwania zajęć. UWAGA! Grupy mogą być większe lub mniejsze, nie więcej niż o 2 osoby. 3. Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.). 4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 6. Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad.8. Kurs komputerowy - zaawansowany dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 1. 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu. 3. Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.). 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 6. Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad. 9.Kurs kulinarny dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 1. 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności znaczny; osoba mająca problem z poruszaniem się, w jej przypadku potrzebny jest opiekun podczas trwania zajęć. 3. Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.). 4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 6. Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad. 10. Kurs księgowości komputerowej dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 1. 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział w zajęciach. 3. Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.). 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 6. Zakres merytoryczny zadania m.in.: Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad. 11. Kurs nowoczesny sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej, terminali płatniczych, komputera oraz z fakturowaniem komputerowym dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 4. 2. Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do umiarkowanego; stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu. 3. Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.). 5. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 6. Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 7. Zakres merytoryczny zadania m.in.: Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad. 12. Kurs administracyjno - biurowy dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 2. 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności od lekkiego do znacznego, umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu. 3. Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.). 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 31. 05.2015 r. 6. Zakres merytoryczny zadania m.in.: Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) Zad. 13: Kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych dla osób niepełnosprawnych. 1.Liczba osób: 1. 2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu. 3.Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.) 4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5.Termin realizacji: do 31.05. 2015 r. 6.Zakres merytoryczny zadania m.in. : Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP) WYMOGI OGÓLNE DO WSZYSTKICH KURSÓW: 1. Szkolenie ma zakończyć się badaniem ewaluacyjnym, przeprowadzonym w formie pisemnej, sprawdzającym nabycie, utrwalenie wiedzy i umiejętności praktycznych oraz podniesieniem kwalifikacji zawodowych uczestników kursu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu sprawdzającego, przygotowania i przekazania kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) protokołu z egzaminu wewnętrznego Zamawiającemu. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 4. Miejsce realizacji zamówienia: zaleca się, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywały się na terenie miasta Nowy Sącz. Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 5 godzin dydaktycznych, z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zajęć dłuższych niż 2 godziny dydaktyczne Wykonawca zapewni po każdych 2 godzinach przerwę 15 minutową. 5. Wykonawca zapewni salę szkoleniową przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych ( wejście do budynku powinno być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: wjazd dla wózków, winda; do wielkości grup - wyposażona w krzesła i stoliki z możliwością dowolnej aranżacji ich ustawienia, przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych; sala powinna być wyposażona w projektor multimedialny, ekran, flipchart (ewentualnie tablica sucho ścierna); sala szkoleniowa musi posiadać okna z dostatecznym naświetleniem naturalnym, posiadać oświetlenie sztuczne, spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz akustyczne, być ogrzewana, posiadać zaplecze sanitarne (toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych); sala powinna być wentylowana (z dostępem do świeżego powietrza), sala powinna zapewniać możliwość organizacji przerw kawowych. 6. W przypadku realizacji zadań wykonawca według ustaleń Zamawiającego dla poszczególnych zadań zapewni transport lub zwrot uczestnikom kosztów dojazdu (wg tabel) z miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie kursu i z powrotem (w wysokości odpowiadającej cenie biletu) na podstawie: przedłożonego biletu bądź pisemnego oświadczenia uczestnika o korzystaniu ze środków transportu publicznego wraz z informacją od przewoźnika dot. cen biletów na danej trasie. W przypadku dojazdu uczestników samochodem prywatnym za kwalifikowane można uznać wydatki do wysokości nie wyższej niż cena najtańszego biletu na danej trasie, po przedstawieniu przez uczestnika stosownego oświadczenia o wykorzystaniu danego samochodu osobowego na potrzeby dojazdów w ramach uczestnictwa w projekcie oraz informacji uzyskanej od przewoźnika dotyczącej cen biletów na danej trasie. Nie ma konieczności przedstawiania paragonów lub faktur za zakup paliwa. 7. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia kursów w ramach w/w Projektu, których ilość została określona w SIWZ. Kursy są prowadzone w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie, wg wymogów Zamawiającego oraz w orientacyjnych terminach (zakończenie kursów do 31 maja 2015 r.) określonych w SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne: Programy merytoryczne kursów z uwzględnieniem czasu trwania sporządzone odrębnie dla każdego z kursu - do akceptacji Zamawiającego przed zawarciem umowy. Programy kursów muszą uwzględniać również realizację zajęć teoretycznych i praktycznych, a w szczególności zakres merytoryczny poszczególnych kursów opisany w SIWZ . 9. Wykonawca zapewnienia wykwalifikowaną kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 10. W przypadku zadania 3 i 9 Wykonawca zapewni opiekuna dla osób niepełnosprawnych podczas trwania zajęć posiadającego doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, zaś w przypadku zadania 7 Wykonawca zapewni opiekuna dla osób niepełnosprawnych zarówno na czas przejazdu jak również na czas trwania zajęć stacjonarnych, posiadającego doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram kursów Zamawiającemu (do akceptacji i zatwierdzenia) w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000,00 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursów. 12.Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione materiały szkoleniowe zawierające logowanie oraz informacje o współfinansowaniu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl zakładka - Zasady promocji, uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed rozpoczęciem szkolenia, w tym zakresie tj. przybory piśmiennicze: komplet długopis i ołówek, co najmniej 60-kartkowy kartkowany notatnik w formacie A4, materiały dydaktyczne (np. kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć, prezentacji multimedialnych), teczka-aktówka na materiały szkoleniowe, wielkość A-4. Materiały szkoleniowe należy rozdać uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia i przechodzą one na własność uczestników po zakończeniu szkolenia, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją ze szkolenia. 13.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zajęć informacji na temat współfinansowania przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie ww wymagania. 14. Wykonawca wyda zaświadczenia ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie Rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych. (Dz.U.2011.127.721) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Poz. 186). 14.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdego kursu (w tym również fotograficznej):listę obecności, potwierdzenie transportu na zajęcia, dziennik zajęć zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć; lista osób, które rozpoczęły kurs; lista osób, które ukończyły kursu; lista osób, które nie ukończyły kursu; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie umiejętności; kopie wydanych certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w kursie; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu; potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych; potwierdzenie korzystania z usługi cateringowej; protokół z wewnętrznego egzaminu sprawdzającego, ankiety ewaluacyjne i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty do akceptacji Zamawiającemu 8 dni przed rozpoczęciem zajęć. 15.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w kursach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 16. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały całości dokumentacji szkolenia w terminie 7 dni od jego zakończenia. Dokumentacja szkolenia powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka- Zasady promocji. 17.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu także w przypadku innej od wymienionej w SIWZ liczby osób. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych kursów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które uczestniczyły w kursie na podstawie przekazanej imiennej listy uczestników. 18.Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego uczestnika. 19.Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć, a także bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 20.Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację zajęć, informowanie uczestników o planowanych zajęciach, ściśle współpracuje z pracownikami Zamawiającego. 21.Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowanie miejsca kursu oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji) umieszczania na materiałach szkoleniowych informacji projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 22.Wykonawca zobowiązany jest w ramach projektu (w okresie realizacji zawartej umowy) do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym prowadzonym szkoleniu w ramach nin. projektu (zawartej umowy) nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz zobowiązany jest do przedkładania powyższych informacji Zamawiającemu z wykonania powyższego nałożonego obowiązku. 23.Wykonawca zobowiązany jest w ramach projektu (w okresie realizacji zawartej umowy) do zarejestrowania informacji o szkoleniu i terminach zajęć w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.pociagdokariery.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o prowadzonym szkoleniu organizowanym w ramach nin. projektu (zawartej umowy) nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz zobowiązany jest do przedkładania powyższych informacji Zamawiającemu z wykonania powyższego nałożonego obowiązku. 24.Wykonawca umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji kursów oraz poddać się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 25.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić po zakończeniu każdego z kursów egzamin sprawdzający stopień opanowania materiału będącego przedmiotem poszczególnych kursów. 26.Po zakończeniu poszczególnych kursów Wykonawca zobowiązany jest wystawić dla każdego uczestnika: zaświadczenie o jego ukończeniu oraz certyfikat, których wzór i ologowanie zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności powinni posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej , jednej usługi wskazanej dla zakresu - przedmiotu; ( łącznie jedna umowa lub odrębnie kilka umów) dla każdego zadania, przeprowadzonych w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należyte wykonanie usług winno być potwierdzone dokumentami np. referencje poświadczenie, zaświadczenie itp. - dokumenty zgodne z regulacją rozporządzenia R.M. z dnia 19 luty 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.(Dz. U. 2013r. poz.231), że te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie. tj. dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2., zostały wykonane należycie ). Jeżeli w celu wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wówczas zobowiązany jest on zaangażować te podmioty do realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu wykazanej wiedzy i doświadczenia tego podmiotu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba,osoby prowadzące (wskazane w ofercie) posiadają przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności związane z przedmiotem zamówienia) - warunkiem koniecznym dla wykazania, potwierdzenia tego warunku - jest dołączenie dla osób wskazanych dla realizacji zadań ich C.V. zawodowego oraz kopii dyplomów i uprawnień zawodowych odpowiednich dla zakresu szkolenia .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -wg załącznik nr 2 do SIWZ. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 2. Wykazu wykonanych zamówień, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty - referencje, poświadczenie, zaświadczenie itp. - zgodnie z regulacją rozporządzenia R.M. z dnia 19 luty 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.(Dz. U. 2013r. poz.231), że te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie.- załącznik nr 4 do SIWZ (każda usługa winna być wymieniona osobno) (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa przynajmniej jeden z nich).w/g załącznika nr 4 do SIWZ oraz wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz ten składa przynajmniej jeden z nich). 3. Dokumentów np. referencji , poświadczenie, oświadczenie itp. - dokumenty zgodne z regulacją rozporządzenia R.M. z dnia 19 luty 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.(Dz. U. 2013r. poz.231),potwierdzające, że te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie. tj. dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2., zostały wykonane należycie potwierdzających, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2., zostały wykonane należycie (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa przynajmniej jeden z nich). 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. - tzw. Informację potwierdzającą wykształcenie i CV zawodowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, jak i dotyczyć mogą ustalenia ostatecznej wysokości należnego wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników zajęć w stosunku do zapisów specyfikacji. Dopuszczone zmiany umowy j.w., zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72 A, 33-300 Nowy Sącz TEL: (18) 443 82 51, FAX (18) 444 27 17, e-mail: pcprnskadry@op.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72 A, 33-300 Nowy Sącz, sekretariat pok. Nr 113..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn W stronę samodzielności i niezależności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.