To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110662 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Tarnóww: Druk i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wydziału Rozwoju Gospodarczego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61300-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Obsługi Przedsiębiorców, krajowy numer identyfikacyjny
64811000000, ul.
ul. Mickiewicza
2,
33100
Tarnóww, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 6 882 821, faks
14 6 882 820, e-mail
a.batko@umt.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wydziału Rozwoju Gospodarczego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WRG.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje druk i dostawę: 1) folder informacyjny - 1000 sztuk (5 różnych wersji x 200 sztuk) format 205x205 mm, (5 transz) a) 28 stron środek + 4 strony okładka: papier kredowy min. 250g matowy, biały, kolor 4+4, folia półmatowa z zewnątrz, środek: papier kredowy min. 150g matowy, biały, kolor 4+4; b) bigowanie okładki; c) szycie drutem x2; d) PRÓBA KOLORU (PROOF), e) foldery zostaną wydrukowane wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego. 2) koperta na zaproszenie - 2500 sztuk, format po złożeniu 215x105 mm, (1 transza) a) papier jednostronnie bielony min. 250g, kolor 4+0 (zadruk z zewnątrz); b) folia półmatowa satynowa jednostronnie; c) druk offsetowy; d) koperty zostaną wykonane na wykrojniku Wykonawcy na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Plik poglądowy projektu do druku znajduje się w załączniku nr 6, składane i klejone przez Wykonawcę. 3) dyplom - 1000 sztuk, format A4 (210x297 mm),(1 transza) a) papier offsetowy biały min. 220g, niepowlekany, kolor 4+0, zadruk jednostronny; b) dyplomy zostaną wydrukowane wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. 4) plakat B1, 680x980 mm - 1500 sztuk (10 różnych wersji po 150 sztuk),(10 transz) a) kolor 4+0, zadruk jednostronny na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 130g/m^2 b) plakaty zostaną wydrukowane wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego. 5) torba prezentowa - 1500 sztuk, w dwóch rodzajach (500 sztuk o wymiarze 32x24x9 cm, 1000 sztuk o wymiarze 35x30x12 cm),(1 transza) 1. torba prezentowa - 500 sztuk, wymiary torby: wysokość 32 cm, szerokość 24 cm, głębokość 9 cm, a) papier kredowy matowy biały, zabezpieczony jednostronnie folią półmatową, satynową; b) kolor 4+0 gramatura min. 170 g; c) dno i uchwyt usztywnione tekturą; d) otwory na sznurek - metalowe w kolorze białym; e) dwa uchwyty ze sznurka bawełnianego; f) według projektu graficznego Zamawiającego. 2. torba prezentowa - 1000 sztuk, wymiary torby: wysokość 35 cm, szerokość 30 cm, głębokość 12cm, (1 transza) a) papier kredowy matowy biały, zabezpieczony jednostronnie folią półmatową, satynową; b) kolor 4+0 gramatura min. 170 g; c) dno i uchwyt usztywnione tekturą; d) otwory na sznurek - metalowe w kolorze białym; e) dwa uchwyty ze sznurka bawełnianego; f) według projektu Zamawiającego. 6) ulotka A5 148x210 mm - 1500 sztuk (6 różnych wersji x 250 sztuk), (6 transz) a) papier kredowy matowy biały o gramaturze min. 250g, pokryty dwustronnie folią satynową półmatową; b) druk dwustronny kolor 4+4; c) dyplomy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego. 7) wkładka (oferta) A4 do teczki - 11000 sztuk, wym. 210x297mm (10 różnych wersji x 700 sztuk, 15 różnych wersji x 200 sztuk, 1x 1000 sztuk), (3 transze) a) papier kreda matowa biała, gramatura min. 250g; b) kolor 4+4; c) druk dwustronny; d) wkładki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego. 8) tablica PCV 70x100 cm - 75 sztuk, format 70x100 cm, (7 transz) a) rodzaj: płyta PCV spieniona biała, dwustronnie matowa; b) grubość podłoża: 8 mm; c) zadruk: dwustronny kolor 4+4; d) każda tablica: 2 osobne wydruki, łącznie 150 różnych wydruków; e) tablice zostaną wydrukowane wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego. 9) notes - 500 sztuk, format: A4 (210x 297 mm), (1 transza) a) rodzaj: notes klejony bez koładki; b) rodzaj papieru: min. 90 g - offset; c) ilość kartek: 50; d) klejenie: po krótkim boku, spód podklejany kartonem; e) narożniki: prostokątne; f) zadruk: jednostronny kolor 4+0; g) notesy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego. 10) bilboard - 70 sztuk, ( 3 rodzaje bilboardu w różnych formatach), ( 7 transz) a) 18 sztuk w formacie 500 x 228 cm, 34 sztuk w formacie 600 x 300 cm, 18 sztuk w formacie 390 x 186 cm; b) papier blueback min. 120 g; c) druk solwentowy; d) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów (różne projekty) dostarczonych przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79823000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w dniu 7 kwietnia 2017 r. wszczął postępowanie w trybie licytacji elektronicznej na druk i dostawę materiałów promocyjnych, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na swojej stronie internetowej. Jednakże Zamawiający nie zamieścił ogłoszenia na stronie, na której będzie prowadzona licytacja, naruszając tym samym art. 75 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.