eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa i montaż dźwigu dla osób niepełnonsprawnych do budynku Zespołu Szkól Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Jelenia Góra: Dostawa i montaż dźwigu dla osób niepełnonsprawnych do budynku Zespołu Szkól Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 25
Numer ogłoszenia: 110652 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi "Oświata" , ul. 1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7522591, faks 075 640970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.un-jeleniagora.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu dla osób niepełnonsprawnych do budynku Zespołu Szkól Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zakresu prac objętych dostawą, w oparciu o załączony projekt budowlany (szyb), należ: 1- dostarczyć dźwig do transportu pionowego osoby niepełnosprawnej ( w tym poruszających się na wózku inwalidzkim) 2- zapewnić transport dostawy do miejsca wbudowania 3- dobudować szyb dźwigu osobowego do ściany szczytowej budynku szkoły (posadowienie na żelbetonowej płycie fundamentowej, połączenie konstrukcji z istniejącą ścianą obiektu), 4- dostosować istniejące otwory okienne do wymiarów drzwi przystankowych (4 kondygnacje), 5- na wszystkich kondygnacjach z wyjątkiem parteru, wyburzyć filarki międzyokienne, wstawić nowe okna ( PCV w kolorze białym, od, od zewnatrz foliowane folią , w kolorze RAL 7004) oraz podwyższyć podokienniki do wymaganej wysokości 85 cm (wywieź gruz i odpaty na wysypisko), 6- wykonać nowe nadproża na kondygnacji pierwszej i ostatniej, na drugiej i trzeciej do wykorzystania nadproże istniejące, 7- zlikwidować kolizję instalacji centralnego ogrzewania, 8- wykonać wszystkie inne prace związane z montażem dźwigu - niezbędne do uzyskania dopuszczenia do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego 9- wykonać dokumentacje geodezyjną (inwentaryzacje budowlaną powykonawczą) do wprowadze-nia zmian w operacie ewidencji gruntu, 10- opracować instrukcję obsługi dźwigu dla osób niepełnosprawnych w tym zafoliowana w formie skróconej do wywieszenia w pomieszczeniu dźwigu , 11- ponieść wszystkie opłaty związane z realizacja dostawy w tym m.in. przyjęcia gruzu na wysypisko, dokonania odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, inwentaryzacji budowlanej powykonawczej przy przyjęciu wymagań technicznych dla dźwigu: - udźwig od 300 do 500 kg, prętkość eksploatacyjna 0,12 m/s, - wysokości podnoszenia 10 m, platforma szerokość x głębokość - min. 1,10 x 1,50 [m] - 4 przystanki - drzwi szybowe szer. 90 cm wysokość 2m - uchylne, jednoskrzydłowe, półautomatyczne - moc silnika - minimum 2 kW - zasilanie napędu - 400 V - szyb dźwigu - obudowa systemowa z profili stalowych wypełnionych szkłem bezpiecznym klasy P2 o zwiększonej odporności na przebicia i rozbicia, konstrukcja w kolorze RAL 7004, zwieńczona daszkiem jednospadowym z poliwęglanu, napęd śrubowy lub hydrauliczny - kaseta dyspozycji zawierająca : - przycisk dojazdu do przystanku, - przycisk bezpieczeństwa STOP, - przycisk alarmowy z sygnałem dźwiękowym, - kasety wezwań na przystankach, -oświetlenie jako warunek uczestnictwa w postępowaniu - możliwości zjazdu platformy na najniższy przystanek w przypadku zaniku napięcia zasilającego - wymóg p.poż. W przypadku wyboru wykonawcy nie będącego producentem dźwigu - wymagany będzie dodatkowo dokument gwaranta, to jest producenta oferowanych okien, drzwi. Z dokumentu tego w sposób jednoznaczny powinien wynikać fakt przejęcia przez gwaranta (producenta ) odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne w okresie gwarancji udzielonej w ofercie wykonawcy. Gwarancja gwaranta musi obejmować okres udzielonej gwarancji przez wykonawcę -podanej w ofercie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1000 zł (Słownie: jeden tysiąc). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Zespół Obsługi Oświata, ul. 1.Maja 62, 58-500 Jelenia Góra), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano : odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia stosuje się również do poręczeń.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunki: a) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia, w części dotyczącej robot budowlanych związanych z wykonaniem szybu, osoby niezbędne do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia w tym: 1 osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) wykazać należycie wykonane trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz załączyć dokumentem potwierdzającym ich należyte wykonane. 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w IDW. Ponadto, tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu , przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i rękojmi za wady, - określenie lidera konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu rękojmi za wady, - określenie odpowiedzialności solidarnej członków Konsorcjum względem Zamawiającego, - określenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego z członków Konsorcjum, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2- a) wykaz osób- niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w części dotyczącej robót budowlanych zwiazanych z wykonaniem szybu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych czynności przez te osoby - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy dołączyć: dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV stanowiący załącznik 3.1 do IDW. Należy pamiętać, że informacje dotyczące tych osób są konieczne do potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu b) - wykaz wykonanych dostaw, sporządzony według wzoru stanowiący załącznik 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie Należy pamiętać, że informacje dotyczące wykonanych dostaw są konieczne do potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu 4 - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87,poz. 605, z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl [zakładka:jedn. organiz.Miasta-jedn.oświat-Zespół Obsł.Oświata].
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświata, ul.1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, pokój 21 - II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświata, ul. 1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, pokój 21 - II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.