eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Zespołu Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Promyk SPZOZ w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Zielona Góra: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Zespołu Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Promyk SPZOZ w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 110650 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej PROMYK SP ZOZ w Zielonej Górze , ul. Głowackiego 8a, 65-301 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4536290, faks 068 4536290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.promyk.zgora.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Zespołu Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Promyk SPZOZ w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kręgosłup elastyczny ze stojakiem System terapii rehabilitacyjnej Master lub równoważne Taśmy terapeutyczne 3 stoły rehabilitacyjne Zestaw rehabilitacyjny typu OPIW 01-PLUS lub równoważne System kontroli postawy Delos - Professional.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch (2) dostaw wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia (CPV 33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznej) o wartości w części I: 15.000,00 zł brutto każda w części II: 20.000,00 zł brutto każda w części III: 10.000,00 zł brutto każda w części IV: 50.000,00 zł brutto każda, w tym jedna dotycząca systemu Delos Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadanie ubezpieczenia OC deliktowej i kontraktowej w wysokości nie niższej niż: w części I: 15.000,00 zł w części II: 20.000,00 zł w części III: 10.000,00 zł w części IV: 50.000,00 zł na oba ryzyka. W przypadku występowania w większej niż jedna cześć wymogi kwotowe sumują się. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z treścią art. 24 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do siwz; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te (tj. dostawy wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.promyk.zgora.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: 65-301 Zielona Góra, ul. Głowackiego 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 15:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 65-301 Zielona Góra, ul. Głowackiego 8a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System terapii rehabilitacyjnej Master lub równoważne, Taśmy Terapeutyczne, Kręgosłup elastyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System terapii rehabilitacyjnej Master lub równoważne, Taśmy Terapeutyczne, Kręgosłup elastyczny Terminy dostaw: Kręgosłup elastyczny ze stojakiem: do 31 maja 2009 r. System terapii rehabilitacyjnej Master lub równoważne: do 31 lipca 2009 r. Taśmy terapeutyczne: od 1 lipca do 31 lipca 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stoły rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły rehabilitacyjne : dosatwy w terminach 2 stoły rehabilitacyjne w terminie do 31 maja 2009 r. 1 stół w terminie od 1 lipca do 31 lipca 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw rehabilitacyjny typu OPIW 01-PLUS lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw rehabilitacyjny typu OPIW 01-PLUS lub równoważne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System kontroli postawy Delos - Professional.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System kontroli postawy Delos - Professional.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.