eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Utwardzenie nawierzchni ulicy ks. Stanisława Suchowolca w Zgierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Zgierz: Utwardzenie nawierzchni ulicy ks. Stanisława Suchowolca w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 110639 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72083 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie nawierzchni ulicy ks. Stanisława Suchowolca w Zgierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje utwardzenie nawierzchni ul. ks. S. Suchowolca w Zgierzu o długości 280 m zgodnie z projektem technicznym (załącznik nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2) oraz zgłoszeniem wykonania robót budowlanych i aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej ulicy ks. S. Suchowolca w Zgierzu.. 2. zastabilizowanie istniejącej nawierzchni cementem w ilości 15-20 kg/ m2 na gł. 20 cm, 3. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna). 4. regulację pionową istniejącej armatury - 3 szt włazów. 5. wyprofilowanie poboczy. B. Warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmiot umowy należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, jak również z demontowanych obrzeży i krawężników. 2. Materiały, o których mowa w ust. 1 powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych /D.U. Nr 92, poz. 881/ oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Materiały z rozbiórki przydatne do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest po oczyszczeniu przewieść je we wskazane przez Zamawiającego miejsce (odległość do 5 km) i tam złożyć w sposób uporządkowany. Pozostałe materiały z rozbiórki, nadmiar gruzu i gruz nie przydatny, zanieczyszczenia - stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty i obowiązki z niej wynikające. 4. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty badań potrzebnych do udokumentowania wymaganej jakości robót i wbudowanych materiałów. 5. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny oraz wykonania i utrzymania niezbędnego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji zadania a także do jego demontażu po robotach /całość winna być uwzględniona w cenie umownej /. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizowałaby wszelkie uciążliwości związane z robotami dla okolicznych mieszkańców i firm. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to miedzy innymi: wszelkie pomiary geodezyjne, koszty prób, badań, odbiorów, odtwarzania tereny do stanu pierwotnego i inne określone w opisie przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.31.20 - 45.32.31.20 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRUKAR Sp. z o.o., ul. Brukowa 11, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151541,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106110,87

  • Oferta z najniższą ceną: 106110,87 / Oferta z najwyższą ceną: 118683,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.