To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110625 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Garbatka-Letnisko: Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków typuLEMNA w Bąkowcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514489-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko, krajowy numer identyfikacyjny
53193800000, ul.
ul. Skrzyńskich
1,
26930
Garbatka-Letnisko, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 6210194, 6210163 w. 22, faks
486 210 054, e-mail
agnieszkaserafin@garbatkaletnisko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.garbatkaletnisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków typuLEMNA w Bąkowcu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIB.IZP.271.1.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modrnizacja gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu. Wykonanie wszelkich prac, w tym prac projektowych, robót budowlanych, prób i innych działań, objętych przedmiotem zamówienia realizowane będzie w dwóch etapach: Zakres prac obejmuje: ETAIP I 1) Modernizacja i remont systemu napowietrzania w stawie nr I, min.: a) Wymiana, regeneracja 8 szt. zasuw od o 110 do o 200 b) Wymiana uszkodzonych odcinków rurociągu powietrza z PCV Hydro c) Przegląd membran dyfuzorowych, czyszczenie, wymiana uszkodzonych ETAP II 1) Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót obejmujących modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu w formule zaprojektuj-wybuduj. 2) Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych, dostaw oraz robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany również "PFU"), stanowiący załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 3) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu 4) Wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, (po dokonaniu przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Kozienicach) wszystkich robót budowlanych, prac montażowych i prób technologicznych, związanych a niezbędnymi urządzeniami, instalacjami technologicznymi i wyposażeniem oczyszczalni. 5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia Startowa Powiatowego w Kozienicach o braku sprzeciwu do rozpoczęcia ww. robót. 6) Wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu, szczególności a) Ma obejmować wszelkie niezbędne budowle, instalacje i urządzenia b) Ma być podstawą do złożenie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Kozienicach zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do rozpoczęcia ww. robót. c) Ma na celu takie zaprojektowanie oczyszczalni, aby przy zwiększonym dopływie ścieków surowych, ścieki oczyszczone doprowadzone do odbiornika miały parametry zgodne z wymaganiami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Dz. U. z 2014r. poz. 1800 d) Ma na celu spełnienie wymogów prawa wodnego ze szczególnym uwzględnieniem usuwania nieprzyjemnych zapachów powstających na skutek zagniwania osadu w obiektach oczyszczalni e) Ma spełniać wymagania najlepszej dostępnej technik, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień usuwania substancji biogennych. f) Ma uwzględniać założenia i uwarunkowania przedstawione w "Programie Funkcjonalno-Użytkowym", w szczególności w zakresie technologii oczyszczania, oraz konieczności ciągłej pracy oczyszczalni i odbioru ścieków tzn.: bez przerw technologicznych w procesie oczyszczania ścieków g) Kompletności realizacji inwestycji. 8) Ma być opracowany zgodnie z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) 9) W zakresie kompletnej dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać: a) Projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz. w wersji papierowej b) Dokumentację geotechniczną - 4 egz. w wersji papierowej - jeżeli dotyczy c) Opracowanie operatu wodno-prawnego w celu uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia wodno-prawnego w wersji papierowej - jeżeli dotyczy d) Kosztorys inwestorski w wersji papierowej - 1 egz. e) Przedmiar robót w wersji papierowej - 1 egz. f) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w wersji papierowej - 1 egz. g) Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń h) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej - 1 egz. 10) Wykonanie robót budowlanych oraz prac montażowych, obejmuje w szczególności: a) Wykonanie wszelkich sieci, instalacji technologicznych oraz zagospodarowanie terenu, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. b) Kompletacja i dostawa urządzeń określonych w projekcie budowlano-wykonawczym i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni. c) Opracowanie rozruchu mechanicznego i technologicznego oczyszczalni oraz sprawowanie rozruchu technologicznego w trakcie rozruchu. Dziennik Rozruchu będzie prowadzony od pierwszego dnia rozruchu do dnia przekazania oczyszczalni Zamawiającemu d) W dzienniku należy opisywać m.in.: - Datę wpisu - Opis warunków atmosferycznych - Opis działań rozruchowych - Parametry techniczno-technologiczne procesów - Wyniki pomiarów kontrolnych - Uwagi i zalecenia e) Przeprowadzenie prób, w tym w szczególności prób szczelności zbiorników itp. Oraz testów odbiorowych. f) Wykonanie niezbędnych badań do prowadzenia eksploatacji zmodernizowanej oczyszczalni zgodnie z obowiązującymi przepisami. W tym czasie Wykonawca wykonana badania laboratoryjne, obliczenia i sprawdzenia w celu wykazania, że uzyskał efekt końcowy Inwestycji. Należy wykonać co najmniej 1 próbę analityczną w akredytowanym laboratorium. Badania laboratoryjne ścieków surowych i oczyszczonych wykonać należy w zakresie analiz BZT5, ChZT, zawiesina ogólna. 11) Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do a) Zorganizowanie zaplecza budowy b) Prowadzenia dokumentacji budowy c) Zorganizowania i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów d) Po zakończeniu budowy do uporządkowania terenu, demontażu obiektów tymczasowych e) Pokrycia ewentualnych strat wynikłych przez prowadzenie robót stanowiących pogorszenie stanu nieruchomości lub jej składników f) Przeprowadzenia ewentualnych badań i sprawdzeń materiałów g) Wykonania Zamówienia z własnych materiałów. h) W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania z Zamawiającym zakresu wprowadzonych rozwiązań modernizacyjnych oraz planowanych do zastosowania nowych urządzeń i obiektów. Niniejszy PFU stanowi podstawę przygotowania oferty w zakresie obliczania jej ceny i ustalania planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych. Każdy Wykonawca, może zaoferować rozwiązania nie uwzględnione w PFU, jednak muszą one spełniać podstawowe cele i wymagania stawiane przy modernizacji oczyszczalni, tj. zachowanie parametrów odprowadzanych do odbiornika ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami, minimalne koszty inwestycji, minimalne koszty zużycia energii elektrycznej oraz zminimalizowanie uciążliwości zapachowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub lepszego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określonym w PFU. Opracowany przez Wykonawcę projekt budowlany będzie musiał spełniać standardy jakościowe wykonania, a przede wszystkim powinien spełniać wymagania stawiane przed oczyszczalniami zaprojektowanymi w oparciu o najlepszą dostępną techniką.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45252100-9
Dodatkowe kody CPV:
45252140-1,
45252200-0,
71322000-1,
71320000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT405471 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 740460 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.