eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków typuLEMNA w Bąkowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-21

Ogłoszenie nr 110625 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.

Garbatka-Letnisko: Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków typuLEMNA w Bąkowcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 514489-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko, krajowy numer identyfikacyjny 53193800000, ul. ul. Skrzyńskich 1, 26930 Garbatka-Letnisko, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, faks 486 210 054, e-mail agnieszkaserafin@garbatkaletnisko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.garbatkaletnisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków typuLEMNA w Bąkowcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIB.IZP.271.1.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modrnizacja gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu. Wykonanie wszelkich prac, w tym prac projektowych, robót budowlanych, prób i innych działań, objętych przedmiotem zamówienia realizowane będzie w dwóch etapach: Zakres prac obejmuje: ETAIP I 1) Modernizacja i remont systemu napowietrzania w stawie nr I, min.: a) Wymiana, regeneracja 8 szt. zasuw od o 110 do o 200 b) Wymiana uszkodzonych odcinków rurociągu powietrza z PCV Hydro c) Przegląd membran dyfuzorowych, czyszczenie, wymiana uszkodzonych ETAP II 1) Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót obejmujących modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu w formule zaprojektuj-wybuduj. 2) Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych, dostaw oraz robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany również "PFU"), stanowiący załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 3) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu 4) Wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, (po dokonaniu przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Kozienicach) wszystkich robót budowlanych, prac montażowych i prób technologicznych, związanych a niezbędnymi urządzeniami, instalacjami technologicznymi i wyposażeniem oczyszczalni. 5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia Startowa Powiatowego w Kozienicach o braku sprzeciwu do rozpoczęcia ww. robót. 6) Wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Bąkowcu, szczególności a) Ma obejmować wszelkie niezbędne budowle, instalacje i urządzenia b) Ma być podstawą do złożenie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Kozienicach zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do rozpoczęcia ww. robót. c) Ma na celu takie zaprojektowanie oczyszczalni, aby przy zwiększonym dopływie ścieków surowych, ścieki oczyszczone doprowadzone do odbiornika miały parametry zgodne z wymaganiami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Dz. U. z 2014r. poz. 1800 d) Ma na celu spełnienie wymogów prawa wodnego ze szczególnym uwzględnieniem usuwania nieprzyjemnych zapachów powstających na skutek zagniwania osadu w obiektach oczyszczalni e) Ma spełniać wymagania najlepszej dostępnej technik, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień usuwania substancji biogennych. f) Ma uwzględniać założenia i uwarunkowania przedstawione w "Programie Funkcjonalno-Użytkowym", w szczególności w zakresie technologii oczyszczania, oraz konieczności ciągłej pracy oczyszczalni i odbioru ścieków tzn.: bez przerw technologicznych w procesie oczyszczania ścieków g) Kompletności realizacji inwestycji. 8) Ma być opracowany zgodnie z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) 9) W zakresie kompletnej dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać: a) Projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz. w wersji papierowej b) Dokumentację geotechniczną - 4 egz. w wersji papierowej - jeżeli dotyczy c) Opracowanie operatu wodno-prawnego w celu uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia wodno-prawnego w wersji papierowej - jeżeli dotyczy d) Kosztorys inwestorski w wersji papierowej - 1 egz. e) Przedmiar robót w wersji papierowej - 1 egz. f) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w wersji papierowej - 1 egz. g) Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń h) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej - 1 egz. 10) Wykonanie robót budowlanych oraz prac montażowych, obejmuje w szczególności: a) Wykonanie wszelkich sieci, instalacji technologicznych oraz zagospodarowanie terenu, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. b) Kompletacja i dostawa urządzeń określonych w projekcie budowlano-wykonawczym i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni. c) Opracowanie rozruchu mechanicznego i technologicznego oczyszczalni oraz sprawowanie rozruchu technologicznego w trakcie rozruchu. Dziennik Rozruchu będzie prowadzony od pierwszego dnia rozruchu do dnia przekazania oczyszczalni Zamawiającemu d) W dzienniku należy opisywać m.in.: - Datę wpisu - Opis warunków atmosferycznych - Opis działań rozruchowych - Parametry techniczno-technologiczne procesów - Wyniki pomiarów kontrolnych - Uwagi i zalecenia e) Przeprowadzenie prób, w tym w szczególności prób szczelności zbiorników itp. Oraz testów odbiorowych. f) Wykonanie niezbędnych badań do prowadzenia eksploatacji zmodernizowanej oczyszczalni zgodnie z obowiązującymi przepisami. W tym czasie Wykonawca wykonana badania laboratoryjne, obliczenia i sprawdzenia w celu wykazania, że uzyskał efekt końcowy Inwestycji. Należy wykonać co najmniej 1 próbę analityczną w akredytowanym laboratorium. Badania laboratoryjne ścieków surowych i oczyszczonych wykonać należy w zakresie analiz BZT5, ChZT, zawiesina ogólna. 11) Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do a) Zorganizowanie zaplecza budowy b) Prowadzenia dokumentacji budowy c) Zorganizowania i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów d) Po zakończeniu budowy do uporządkowania terenu, demontażu obiektów tymczasowych e) Pokrycia ewentualnych strat wynikłych przez prowadzenie robót stanowiących pogorszenie stanu nieruchomości lub jej składników f) Przeprowadzenia ewentualnych badań i sprawdzeń materiałów g) Wykonania Zamówienia z własnych materiałów. h) W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania z Zamawiającym zakresu wprowadzonych rozwiązań modernizacyjnych oraz planowanych do zastosowania nowych urządzeń i obiektów. Niniejszy PFU stanowi podstawę przygotowania oferty w zakresie obliczania jej ceny i ustalania planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych. Każdy Wykonawca, może zaoferować rozwiązania nie uwzględnione w PFU, jednak muszą one spełniać podstawowe cele i wymagania stawiane przy modernizacji oczyszczalni, tj. zachowanie parametrów odprowadzanych do odbiornika ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami, minimalne koszty inwestycji, minimalne koszty zużycia energii elektrycznej oraz zminimalizowanie uciążliwości zapachowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub lepszego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określonym w PFU. Opracowany przez Wykonawcę projekt budowlany będzie musiał spełniać standardy jakościowe wykonania, a przede wszystkim powinien spełniać wymagania stawiane przed oczyszczalniami zaprojektowanymi w oparciu o najlepszą dostępną techniką.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45252100-9
Dodatkowe kody CPV: 45252140-1, 45252200-0, 71322000-1, 71320000-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT405471
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ochrony Środowiska HYDROTECH mgr Roman Brwarski, ul. Laski 1 41-306 Dąbrowa Górnicza, , ul. Laski 1 41-306 Dąbrowa Górnicza, 41-306, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 740460
Oferta z najniższą ceną/kosztem 499380
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 740460
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.