eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa materiałów i opakowań do sterylizacji dla SPZOZ w Krotoszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Krotoszyn: Dostawa materiałów i opakowań do sterylizacji dla SPZOZ w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 110614 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i opakowań do sterylizacji dla SPZOZ w Krotoszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i opakowań do sterylizacji dla SPZOZ w Krotoszynie, według załącznika nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 1 - 2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§6 Projektu umowy:2.Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : -ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. § 13 Projektu umowy:2.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: -numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy), -nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,-sposobu konfekcjonowania, -liczby opakowań, -wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, -miejsca (adresu) dostawy przedmiotu zamówienia,-przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - Materiały do sterylizacji - taśmy, testy, etykiety..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Taśma do sterylizacji parowej ze wskaźnikiem szer. 12 mm ( rolka a 55 m. ) szt. 120 2 Taśma na gorące powietrze TGP ze wskaźnikiem szer. 18-19 mm ( rolka a 55 m. ) szt. 5 3 Taśma bez wskaźnika super mocna (o zwiększonej wytrzymałości kleju do pakietowania papierem krepowanym dużych zestawów narzędziowych) szer.19 mm ( rolka a 50 m. ) szt. 250 4 Test biologiczny ampułkowy do kontroli sterylizacji parowej. Ostateczny odczyt po 24 godz. inkubacji (op. a 100 szt. ) szt. 700 5 Jednorazowy gotowy do użycia pakiet testowy Bowie & Dick składający się z karty testowej umieszczonej pomiędzy arkuszami papieru i pianki, informacje na karcie testowej zawarte w języku polskim. op. 380 6 Test emulacyjny kl. 6 do kontroli sterylizacji parą wodną 134 °C/7min. i 121 °C/20 min. (op. a 250 szt.) szt. 15 000 7 Chemiczny test paskowy klasy 4 do kontroli procesów sterylizacji suchym gorącym powietrzem. (op. a 250 szt.) op. 4 8 Integrator parowy - test kl. 5 do kontroli sterylizacji parowej z przesuwalną substancją wskaźnikową oraz oznaczonym polem bezpieczeństwa w postaci 2 okienek. (op. a 250 szt.) szt. 250 9 Etykiety do metkownicy trzyrzędowej typu Blitz T222 - podwójnie przylepne ze wskażnikiem procesu sterylizacji parowej, wskażnik musi znajdować się w miejscu, które nie jest zadrukowane przez metkowinicę, nadruk poprzeczny do kierunku rozwijania taśmy ( rolka a 750 etykiet ) rol. 114 10 Chemiczny test paskowy kl. IV o nietoksycznym składzie do kontroli sterylizacji narzędzi plazmą gazu w systemie sterylizacji PLASMED. (op. a 250 testów) szt. 8 500 11 Biologiczny ampułkowy test sterylizacji plazmowej ostateczny odczyt po 24 h. inkubacji (op. a 100 testów) szt. 600 12 Etykiety trzyrzędowe ze wskaźnikiem sterylizacji plazmowej, podwójnie klejone -rolka a 500 etykiet. W zestawie metkownica trzyrzędowa kompatybilna z w/w. etykietami. rol. 18 13 Czynnik sterylizujący do przelotowego sterylizatora plazmowego typu Plasmed S-130. (op. a 20 szt.) szt. 600 14 Taśma ze wskażnikiem sterylizacji plazmowej szer. 19 mm ( rolka a 55 mm ) szt. 40 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyżej wymienionego asortymentu w innych opakowaniach z jednoczesnym podaniem wielkości oferowanego opakowania w kolumnie Nazwa artykułu i odpowiedniego przeliczenia ilości opakowań w kolumnie Ilość oraz wymaga aby pozostawić niepełne opakowania w celu porównania ofert. Jednocześnie zamawiający zastrzega, że opakowania nie mogą być większe niż podane przez zamawiającego w powyższym opisie. Wymagania dotyczące w/w artykułów poz.7 i 10 test ma posiadać liniowe ułożenie wskaźnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 -Opakowania do sterylizacji (rękawy, papiery) ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękaw foliowo - papierowy płaski 75 mm +/- 10 % x 200 m rol. 8 2 Rękaw foliowo- papierowy płaski 100 mm +/- 10 % x 200 m rol. 20 3 Rękaw foliowo- papierowy płaski 120 mm +/- 10 % x 200 m rol. 20 4 Rękaw foliowo- papierowy płaski 150 mm +/- 10 % x 200 m rol. 10 5 Rękaw foliowo- papierowy płaski 200 mm +/- 10 % x 200 m rol. 15 6 Rękaw foliowo- papierowy płaski 250 mm +/- 10 % x 200 m rol. 10 7 Rękaw foliowo- papierowy płaski 300 mm +/- 10 % x 200 m rol. 6 8 Papier pdwójnie krepowany (miękki) do sterylizacji biały o gramaturze min.60g/m2 100 cm x 100 cm (op.a 250 szt.) op. 1 9 Papier podwójnie krepowany (miękki) do sterylizacji zielony o gramaturze min.70g/m2 100 cm x 100 cm (op. a 250 szt) op. 1 10 Papier podwójnie krepowany ( miękki) do sterylizacji zielony / biały naprzemienie składany/mix o gramaturze min.60g/m2 100 cm x 100 cm (op. a 250 szt.) op. 100 11 Rękaw typu TYVEK do sterylizacji plazmą gazu w systemie sterylizaci PLASMED, płaski, bez zakładki 75mm +/- 10 % x 70m rol. 5 12 Rękaw typu TYVEK do sterylizacji plazmą gazu w systemie sterylizaci PLASMED, płaski, bez zakładki 100mm +/- 10 % x 70m rol. 5 13 Rękaw typu TYVEK do sterylizacji plazmą gazu w systemie sterylizaci PLASMED, płaski, bez zakładki 150mm +/- 10 % x 70m rol. 6 14 Rękaw typu TYVEK do sterylizacji plazmą gazu w systemie sterylizaci PLASMED, płaski, bez zakładki 200mm +/- 10 % x 70m rol. 1 15 Rękaw typu TYVEK do sterylizacji plazmą gazu w systemie sterylizaci PLASMED, płaski, bez zakładki 250mm +/- 10 % x 70m rol. 1 16 Rękaw typu TYVEK do sterylizacji plazmą gazu w systemie sterylizaci PLASMED, płaski, bez zakładki 300mm +/- 10 % x 70m rol. 1 17 Włóknina do sterylizacji plazmowej zielona o grmaturze 43 - 47g /m2 75 cm x 75 cm (op. a 125 arkuszy ) op. 8 18 Włóknina do sterylizacji plazmowej niebieska o grmaturze 43 - 47g /m2 75cm x 75 cm (op. a 125 arkuszy ) op. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.