eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW WARSZTATOWEGO I MAGAZYNOWEGO W MŁODZIEŻOWYM OŚRODKU WYCHOWAWCZYM W POLANOWIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Koszalin: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW WARSZTATOWEGO I MAGAZYNOWEGO W MŁODZIEŻOWYM OŚRODKU WYCHOWAWCZYM W POLANOWIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013
Numer ogłoszenia: 110606 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW WARSZTATOWEGO I MAGAZYNOWEGO W MŁODZIEŻOWYM OŚRODKU WYCHOWAWCZYM W POLANOWIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ujętych w zadaniu inwestycyjnym pn. Termomodernizacja budynku warsztatowego i magazynowego w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Polanowie w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ujętych w ZADANIU NR 1 i w ZADANIU nr 2. ZADANIE NR1 : TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WARSZTATOWEGO WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI. ZAKRES PRAC DOTYCZĄCY TERMOMODERNIZACJI W ZADANIU NR 1 OBEJMUJE m.in.: - wymianę okien drewnianych na okna PCV; - wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej; - ocieplenie ścian zewnętrznych z płyt styropianowych wraz z robotami przygotowawczymi i malowaniem elewacji; - ocieplenie stropodachu wełną mineralną wraz z robotami towarzyszącymi; - wymianę przyłącza ciepłowniczego na rury preizolowane; - wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z modernizacją ciepłej wody użytkowej. - modernizację oświetlenia wewnętrznego. ZAKRES PRAC DOTYCZĄCY ROBÓT TOWARZYSZĄCYCH W ZADANIU NR 1 OBEJMUJE m.in: - roboty rozbiórkowe; - roboty murarskie; - wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem; - wykonanie ścian działowych; - roboty ziemne izolacyjne. ZADANIE NR 2: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MAGAZYNOWEGO WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI. ZAKRES PRAC DOTYCZĄCY TERMOMODERNIZACJI W ZADANIU NR 2 OBEJMUJE m.in.: - wymiana okien drewnianych na okna PCV; - wymiana drzwi drewnianych na drzwi PCV z naprawą ościeży; - ocieplenie ścian zewnętrznych z płyt styropianowych wraz z robotami przygotowawczymi i malowaniem elewacji; - ocieplenie stropodachu wełną mineralną wraz z robotami towarzyszącymi; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania. ZAKRES PRAC DOTYCZĄCY ROBÓT TOWARZYSZĄCYCH W ZADANIU NR 2 OBEJMUJE m.in.: - roboty rozbiórkowe; - roboty murarskie; - wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem; - roboty ziemne izolacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto obejmującego swoim zakresem roboty termomodernizacyjne polegające na ociepleniu ścian i/lub dachu i/lub stropodachu oraz wykonanie i/lub remont i/lub wymianę instalacji centralnego ogrzewania. Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych robót na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 150 000 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wykaz robót budowlanych zawierający minimum jedno zamówienie wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto, obejmujące swoim zakresem roboty termomodernizacyjne polegające na ociepleniu ścian i/lub dachu i/lub stropodachu oraz wykonanie i/lub remont i/lub wymianę instalacji centralnego ogrzewania. Do wykazu Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych robót na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg załacznika nr 1 do SIWZ; WADIUM/DOWÓD WNIESIENIA WADIUM; PEŁNOMOCNICTWO(A) - jeżeli występuje; ZOBOWIĄZANIE(A) PODMIOTU(ÓW) UDOSTĘPNIAJĄCEGO(CYCH) ZASOBY - jeżeli występuje. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: w świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.