eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › Adaptacja Pałacu Piskupiego na Bibliotekę Miejską w ramach projektu Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej w Górze Kalwarii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Góra Kalwaria: Adaptacja Pałacu Piskupiego na Bibliotekę Miejską w ramach projektu Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej w Górze Kalwarii
Numer ogłoszenia: 110606 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76090 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22/7273414, faks 22/7273414.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja Pałacu Piskupiego na Bibliotekę Miejską w ramach projektu Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej w Górze Kalwarii.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany sposobu użytkowania budynku Archiwum Państwowego na Bibliotekę Miejską w Górze Kalwarii, dz. nr ew. 97 i 98/3 z obrębu 1-01, zgodnie z dokumentacją techniczną i warunkami pozwolenia na budowę - decyzja nr 196/GK/2012 z dnia 13.07.2012 r. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektu. Parametry budynku: - powierzchnia zabudowy - 248,60 m2 - powierzchnia użytkowa - 375,05 m2 - kubatura - 2.753,00 m3 W ramach zadania należy wykonać m. in.: - zmianę układu części ścian działowych parteru i piętra - zmianę układu części otworów drzwiowych wewnętrznych parteru i piętra - poszerzenie otworów drzwi wejściowych do budynku - dostawę i zamontowanie platformy wewnętrznej dla niepełnosprawnych - wymianę posadzek - wymianę drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wraz z ościeżnicami - wymianę okien z ościeżnicami - podwyższenie istniejącej balustrady schodowej - wymianę podokienników zewnętrznych - nowe tynki wewnętrzne cementowo - wapienne oraz uzupełnienie i naprawę tynków istniejących wraz z wykonaniem gładzi wapiennych - malowanie tynków wewnętrznych - naprawę i uzupełnienie tynków zewnętrznych z odtworzeniem istniejących detali architektonicznych - malowanie tynków zewnętrznych farbami silikonowymi - wymianę istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej - wymianę włazu na poddasze - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania od wyjścia przewodów rozprowadzających z węzła cieplnego do odbiorników ciepła - demontaż istniejących grzejników - montaż nowej instalacji c.o. dostosowanej do nowej funkcji ogrzewanych pomieszczeń - wentylację projektowanych pomieszczeń - demontaż istniejących instalacji, urządzeń i armatury wodno - kanalizacyjnej z uwagi na zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń - instalacje wodno - kanalizacyjne - wymianę instalacji elektrycznej i odgromowej - instalację sygnalizacji pożarowej SAP - okablowanie strukturalne - instalację domofonową - instalację sygnalizacji włamania - wyposażenie obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane TATRO-BET Sp. z o.o., Głowaczów, 26-903 Przejazd 49, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1301540,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 875095,93

  • Oferta z najniższą ceną: 875095,93 / Oferta z najwyższą ceną: 1604119,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.