eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej, budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Zubrzyca Dolna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Jabłonka: rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej, budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Zubrzyca Dolna
Numer ogłoszenia: 110570 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65514 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej, budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Zubrzyca Dolna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Zubrzycy Dolnej, budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Zubrzyca Dolna 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać: - wzmocnienie istniejących ław fundamentowych poprzez poszerzenie zewnętrzne połączone z słupami-pilastrami żelbetowymi w osiach podłużnych II-A i II-B oraz osi poprzecznej I-19. - wzmocnienie ław na odcinku pomiędzy osiami I-3 i I-7 należy wycenić indywidualnie ze względu na realizacje w środku istniejącego budynku i należy uwzględnić odtworzenie obiektu do stanu pierwotnego. W osi poprzecznej I-1 oraz na fragmencie ławy w osi II-B oraz ławie wewnątrz budynku należy wykonać pełne podbicie ław fundamentowych ze względu na różnicę poziomów części istniejącej i proj. dobudowy - wzmocnienia filarów międzyokiennych słupami - pilastrami zewnętrznymi - w osiach II-A i II-B - ocieplenie istniejących ścian fundamentowych - wykonanie izolacji pionowej wraz z drenażem - rozebranie istniejącego stropodachu - nadbudowę szkoły - wyprowadzenie kanałów wentylacyjnych ponad połać dachową z obłożeniem okładziną kamieniopodobną - konstrukcję dachu wraz z pokryciem blachą gontopodobną z posypką w kolorze czarnym W kosztach wykonania zadania należy uwzględnić szczególne zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób trzecich gdyż prace będą realizowane w czasie funkcjonowania budynku szkoły. 3. Nazwy i kody stosowane we wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 45200000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 4. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja) - Zespół Szkół w Zubrzycy Dolnej 5. Rodzaj zamówienia: Robota budowlana 6. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót ((przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 8 do SIWZ Dokumentacja techniczna Załącznik Nr 9 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Przedmiar robót nie jest jedynym wyznacznikiem zakresu robót do zrealizowania. Wycenę robót należy przeprowadzić w oparciu o przedmiar robót, dokumentację projektową oraz STWiOR oraz SIWZ Dokumentacja techniczna jest udostępniona bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.jablonka.pl. Dokumentację techniczną wykonaną przez Pracownię Projektową architektoniczno -konstrukcyjna inż. Artur Lubomirski z siedzibą 31-872 Kraków, os. Dywizjonu 303 bl. 11/100A w wersji papierowej można uzyskać do wglądu w biurze Zamawiającego pokój nr 201 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę. Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-2, 45.21.50.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Marian Sikora, os. Niwa 103a, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 626097,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 665285,52

  • Oferta z najniższą ceną: 665285,52 / Oferta z najwyższą ceną: 976412,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.