eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zakup maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Ruda Śląska: Zakup maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy.
Numer ogłoszenia: 110536 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81738 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul.gen. Hallera 14a, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486336, faks 032 2486654.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Oferowana maszyna musi być specjalistycznym urządzeniem przeznaczonym do konserwacji oraz czyszczenia nawierzchni pełnowymiarowych boisk syntetycznych (sztuczna trawa) i składać się z ciągnika roboczego oraz zamiennych przystawek roboczych, przeznaczonych do współpracy z oferowanym typem ciągnika. Wyżej wymieniona maszyna musi być fabrycznie nowa. Urządzenie musi posiadać następujące funkcje: 1. Czyszczenie i konserwacja sztucznej trawy. 2. Szczotkowanie i czyszczenie włókien sztucznej trawy. 3. Spulchnianie zbitego granulatu wypełniającego trawę. 4. Prostowanie źdźbeł syntetycznej trawy. 5. Intensywnego szczotkowania i czyszczenia źdźbeł trawy. 6. Równomierne rozprowadzanie granulatu na nawierzchni z trawy syntetycznej. 7. Usuwanie śniegu z powierzchni boiska. W skład kompletnej maszyny wchodzą następujące urządzenia: a) pojazd bazowy - ciągnik kołowy zasilany silnikiem spalinowym na olej napędowy (ropa) lub benzynę chłodzony cieczą, (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maszyny zasilanej gazem propan - butan) wyposażony w: - hydrauliczny podnośnik do przystawek, - automatyczną skrzynię biegów lub napęd hydrostatyczny, - oświetlenie przednie, - licznik motogodzin, - cyfrowy wyświetlacz z diagnostyką błędów, - ogumienie przystosowane do jazdy po sztucznej trawie i innych nawierzchniach, b) wirujące urządzenie szczotkujące z odkurzaczem, przeznaczone dla boisk zasypywanych piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym intensywnie szczotkujące i czyszczące włókna sztucznej trawy, spulchniające zbity granulat wypełniający trawę, prostujący źdźbła trawy, szerokość robocza około 1,00 m. c) twarde szczotki z odkurzaczem, intensywnie szczotkujące i czyszczące źdźbła trawy, o szerokości roboczej około 1,60 m. d) urządzenie spulchniające granulat wypełniający trawę, składający się ze sprężynowych elementów metalowych i regulowanej głębokości pracy, e) urządzenie do spychania śniegu (pług), f) urządzenie do wydmuchiwania śniegu (dmuchawa do śniegu) Wszystkie przystawki opisane w punktach: b), c), d), e), f) muszą być kompatybilne z pojazdem bazowym opisanym w punkcie a). Dostawca zobowiązany jest w ramach zamówienia, jako wyposażenie dostarczyć jednoosiową lawetę o ładowności nie przekraczającej 750 kg. do transportu pojazdu bazowego przedmiotowej maszyny. Laweta musi posiadać mocowanie do haka samochodu osobowego. Do oferty należy dołączyć szczegółowy opis proponowanej maszyny oraz lawety. Dostawca jest zobowiązany do: -przekazania Zamawiającemu dokumentacji obsługi i użytkowania maszyny (wyżej wymienione dokumenty muszą być w języku polskim), -dostarczenia kompletnej maszyny wraz z osprzętem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Rudy Śląskiej, -przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi maszyny, -Dostawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na okres przynajmniej 2 lat licząc od daty protokolarnego przekazania maszyny. W ramach gwarancji Dostawca zapewni pełną funkcjonalność przedmiotu umowy zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej gwarancji, -W przypadku awarii w okresie gwarancyjnym przyjazdu serwisu w czasie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia. Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne). W związku z tym, iż sposobem obliczenia ceny jest ryczałt, cena musi obejmować wszystko określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz niezbędne elementy wyposażenia konieczne do prawidłowego funkcjonowania maszyny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIAL W.Kimber, B.Kimber Spółka Jawna, ul.Boguchwały 1, 71-531 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139605,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185590,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.