eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Usługę Pełnienia Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pnModernizacja i rozbudowa budynku komunalnego w Malcanowie na cele oświatowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Wiązowna: Usługę Pełnienia Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja i rozbudowa budynku komunalnego w Malcanowie na cele oświatowe
Numer ogłoszenia: 110499 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę Pełnienia Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja i rozbudowa budynku komunalnego w Malcanowie na cele oświatowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja i rozbudowa budynku komunalnego w Malcanowie gmina Wiązowna na cele oświatowe, wraz z budową hali sportowej. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: : 5.000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na pełnieniu funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego (wielobranżowego) przy realizacji inwestycji zakończonej polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 8000 m3. Przez budowę rozumie się: budowę nowego obiektu, rozbudowę, przebudowę lub remont istniejącego obiektu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał, że dysponuje: 3).1. osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia tzn. muszą posiadać uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności: osoba przewidziana do nadzorowania robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń, osoba przewidziana do nadzorowania robót w branży sanitarnej bez ograniczeń, osoba przewidziana do nadzorowania robót w branży elektrycznej bez ograniczeń, osoba przewidziana do nadzorowania robót w branży drogowej bez ograniczeń, 3).2. Osoba przewidziana do nadzorowania robót konstrukcyjno-budowlanych musi się legitymować: - co najmniej 8 letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od daty uzyskania uprawnień) w zakresie nadzoru i/lub kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, - doświadczeniem uzyskanym w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert przy budowie co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 1000 m2 każdy. - osoba przewidziana do nadzorowania robót w branży sanitarnej musi legitymować się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od daty uzyskania uprawnień) w zakresie nadzoru i/lub kierowania robotami budowlanymi wewnętrznymi w branży sanitarnej , - doświadczeniem uzyskanym w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert przy budowie co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 500m2 każdy. - osoba przewidziana do nadzorowania robót w branży elektrycznej musi legitymować się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od daty uzyskania uprawnień) w zakresie nadzoru i/lub kierowania robotami budowlanymi wewnętrznymi w branży elektrycznej, - doświadczeniem uzyskanym w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert przy budowie co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 500m2 każdy. - osoba przewidziana do nadzorowania robót w branży drogowej musi legitymować się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od daty uzyskania uprawnień), - doświadczeniem uzyskanym w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert przy budowie co najmniej dwóch obiektów drogowych w zakresie nadzoru i /lub kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że: posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego, zawarta zostanie, z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ, danych zawartych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9, oraz danych zawartych w ofercie. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1 zmiana osoby przewidzianej do wykonywania zamówienia pod warunkiem, ze nowa osoba spełnia warunki określone w SIWZ dla osoby zmienianej, 2 zmiany stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku lub opłaty, 3 nastąpi odmowa wydania lub opóźnienie w wydaniu przez organy administracyjne lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, zatwierdzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę robót, 4 wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 5 w przypadku zaistnienia okoliczności mających charakter tzw. siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, 6 konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na: a dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę robót, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, b zmiany harmonogramu wykonywania nadzorowanej inwestycji,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna Wydział Inwestycji II piętro pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna II piętro - Sala Konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.