eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Usługa - regeneracja technicznych środków materiałowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Wałcz: Usługa - regeneracja technicznych środków materiałowych
Numer ogłoszenia: 110497 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - regeneracja technicznych środków materiałowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa - regeneracja technicznych środków materiałowych, w asortymencie: naprawa - regeneracja alternatorów i prądnic; dwuobwodowych mechanizmów wspomagania; głowic; mostów napędowych; pomp wody; pomp wspomagania; pomp wtryskowych; przekładni kierowniczych; rozruszników; silników wysokoprężnych; skrzyń biegów; skrzyni rozdzielczej; sprężarek i turbosprężarek; wałów napędowych; siłowników hydraulicznych i amortyzatorów; sprężarek i reduktorów; chłodnicy wody; pomp wody; pomp wtryskowych; rozruszników i prądnic; pomp oleju..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się, aby: 1. system zarządzania jakością: a) Wykonawcy (producenta) spełniał wymagania zawarte w normach międzynarodowych serii ISO 9001/2000 w zakresie produkcji i sprzedaży przedmiotu zamówienia lub natowskich publikacjach standaryzacyjnych AQAP b) Wykonawcy (nie będącego producentem) spełniał wymagania zawarte w normach międzynarodowych serii ISO 9001/2000 w zakresie obrotu /handlu/ przedmiotem zamówienia lub natowskich publikacjach standaryzacyjnych AQAP 2. Wykonawca dołączył kserokopię pierwszej strony opracowanej i uzgodnionej z Sekcją Służby Czołgowo - Samochodowej JW. 4224 Wałcz, dokumentacji remontowej zwanej Zakładową Dokumentacją Techniczną (ZDT).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, c) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiany przedmiotu zamówienia wraz z numerem katalogowym w przypadku kiedy naprawa wskazanego TŚM okaże się ekonomicznie niemożliwa,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4224 Wałcz,ul. Ciasna 7,78-600 Wałcz. Dokumenty odpłatne 0,15PLN za jedną stronę+koszty przesyłki w przypadku odbioru innego niż osobisty.Prośbę o SIWZ przesłać na adres JW4224 lub fax. 67/2502184..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego w Wałczu, ul Ciasna 7, Kancelaria Jawna. Otwarcie ofert - sala odpraw, budynek nr 1 w dniu 11.06.2012r. o godz. 11:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa - regeneracja alternatorów i prądnic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja alternatorów i prądnic w ilości 8 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa - regeneracja dwuobwodowych mechanizmów wspomagania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja dwuobwodowych mechanizmów wspomagania w ilości 79 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa - regeneracja głowic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja głowic w ilości 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa - regeneracja mostów napędowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja mostów napędowych w ilości 14 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa - regeneracja pomp wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja pomp wody w ilości 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa - regeneracja pomp wspomagania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa - regeneracja pomp wspomagania w ilości 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Naprawa - regeneracja pomp wtryskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja pomp wtryskowych w ilości 21 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Naprawa - regeneracja przekładni kierowniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja przekładni kierowniczych w ilości 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Naprawa - regeneracja rozruszników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja rozruszników w ilości 18 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Naprawa - regeneracja silników wysokoprężnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja silników wysokoprężnych w ilości 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Naprawa - regeneracja skrzyń biegów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja skrzyń biegów w ilości 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Naprawa - regeneracja skrzyni rozdzielczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja skrzyni rozdzielczej w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Naprawa - regeneracja sprężarek i turbosprężarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja sprężarek i turbosprężarek w ilości 11szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Naprawa - regeneracja wałów napędowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja wałów napędowych w ilości 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Naprawa - regeneracja siłowników hydraulicznych i amortyzatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja siłowników hydraulicznych i amortyzatorów w ilości 13 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Naprawa - regeneracja sprężarek i reduktorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja sprężarek i reduktorów w ilości 24 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Naprawa - regeneracja chłodnicy wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja chłodnicy wody w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Naprawa - regeneracja pomp wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja pomp wody w ilości 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Naprawa - regeneracja pomp wtryskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja pomp wtryskowych w ilości 21 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Naprawa - regeneracja rozruszników i prądnic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja rozruszników i prądnic w ilości 12 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Naprawa - regeneracja pomp oleju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa - regeneracja pomp oleju w ilości 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.