eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Przebudowa budynku dawnego Ośrodka Zdrowia ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (z mieszkaniami socjalnymi) usytuowanego na działce nr 591/1 przy ul. Kolejowej 21 we Wróbliku Szlacheckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Rymanów: Przebudowa budynku dawnego Ośrodka Zdrowia ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (z mieszkaniami socjalnymi) usytuowanego na działce nr 591/1 przy ul. Kolejowej 21 we Wróbliku Szlacheckim
Numer ogłoszenia: 110490 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20976 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku dawnego Ośrodka Zdrowia ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (z mieszkaniami socjalnymi) usytuowanego na działce nr 591/1 przy ul. Kolejowej 21 we Wróbliku Szlacheckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku dawnego Ośrodka Zdrowia ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (z mieszkaniami socjalnymi) usytuowanego na działce nr 591/1 przy ul. Kolejowej 21 we Wróbliku Szlacheckim. W zakres zadania obejmuje: 1. Roboty remontowo - budowlane a) wykonanie robót rozbiórkowych poszczególnych elementów budynku do stanu surowego otwartego; b) przebudowa otworów okiennych i drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych zewnętrznych i wewnętrznych z przesklepieniem otworów nadprożami stalowymi lub żelbetonowymi; c) montaż zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w gotowych otworach; d) wykonanie okien połaciowych z niezbędnym zakresem rozebrania i uzupełnienia pokrycia dachowego z powlekanej blachy; e) wykonanie całości wewnętrznych robót wykończeniowych f) wykonanie drenażu opaskowego z odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej deszczowej oraz izolacji ścian fundamentów; g) wykonanie żelbetowych elementów dojść i podjazdu dla osób niepełnosprawnych; h) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr.12 cm z wykonaniem akrylowej wyprawy elewacyjnej; i) obłożenie cokołu , podestów i podjazdy płytkami GRES , wykonanie balustrady. 2. Roboty drogowe a) rozebranie istniejących elementów nawierzchni wokół budynku; b) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem; c) wykonanie nawierzchni dojść, dojazdów i parkingów z betonowej kostki brukowej wraz z warstwami podbudowy. 3. Roboty remontowe wewnętrznych instalacji sanitarnych: a) roboty rozbiórkowe urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; b) roboty rozbiórkowe rurarzu i osprzętu instalacji centralnego ogrzewania; c) przeniesienie technologii hydroforni z istniejącego pomieszczenia do pomieszczenia kotłowni z zamontowaniem niezbędnych urządzeń ; d) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie rurarzu oraz montażu, przewidzianych projektem architektoniczno-budowlanym urządzeń sanitarnych oraz grzejników stalowych płytowych; e) przebudowa technologii kotłowni przy pozostawieniu istniejącego przyłącza gazowego do kotła; f) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w zakresie rurarzu oraz montażu grzejników stalowych płytowych z kompletem zaworów termostatycznych z głowicami termoregulacyjnymi n zasilaniu i odcinającymi na powrocie; 4. Roboty remontowe wewnętrznych instalacji elektrycznych : a) roboty rozbiórkowe urządzeń elektrycznych; b) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem przewidzianego projektem osprzętu elektrycznego. Wykonawca ponosi koszt mediów zużytych w trakcie realizacji zamówienia na podstawie odczytów urządzeń pomiarowych. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, siwz i prawem budowlanym. Zamawiający zaleca aby Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji robót i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji technicznej nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy, parametry techniczne nie gorsze od podanego w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych zamienników wyrobów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze nazwą producenta i/lub znakiem towarowym, jeżeli oferowane wyroby równoważne posiadają parametry, cechy jakościowo-użytkowe nie gorsze, tzn. identyczne lub wyższe od wyrobów i urządzeń wymienionych w projekcie (przedmiarze). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Firma Remontowo - Budowlana DUD-BUD Łukasz Duda, DUD-BUD Sp. j. Ł. Duda i M. Nosal, ul. Szujskiego 66/301, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 464216,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 388000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 592845,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.