eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa trzech samochodów specjalistycznych w ramach zadania"Zakup samochodów specjalistycznych oraz sprzętu wraz z oprogramowaniem dla realizacji zadań związanych z ochroną przeciwpowodziową, ewidencją obszarów wymagających ochrony środowiska oraz gospodarowania wodami na potrzeby rolnictwa"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110483 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Włocławek: Dostawa trzech samochodów specjalistycznych w ramach zadania: "Zakup samochodów specjalistycznych oraz sprzętu wraz z oprogramowaniem dla realizacji zadań związanych z ochroną przeciwpowodziową, ewidencją obszarów wymagających ochrony środowiska oraz gospodarowania wodami na potrzeby rolnictwa"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 541951-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny 59716200000, ul. ul. Okrzei , 87800 Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 542 302 000, faks 542 302 030, e-mail wloclawek@kpzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa trzech samochodów specjalistycznych w ramach zadania: "Zakup samochodów specjalistycznych oraz sprzętu wraz z oprogramowaniem dla realizacji zadań związanych z ochroną przeciwpowodziową, ewidencją obszarów wymagających ochrony środowiska oraz gospodarowania wodami na potrzeby rolnictwa"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-14/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa trzech samochodów specjalistycznych w ramach zadania: "Zakup samochodów specjalistycznych oraz sprzętu wraz z oprogramowaniem dla realizacji zadań związanych z ochroną przeciwpowodziową, ewidencją obszarów wymagających ochrony środowiska oraz gospodarowania wodami na potrzeby rolnictwa" dostawa trzech fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2017r., nieużywanych samochodów osobowo - terenowych z napędem na cztery koła spełniających poniższe parametry: 1) Silnik - Silnik wysokoprężny - Pojemność skokowa (cm3) - min. 1400 - Paliwo - olej napędowy - Moc (kW) - min. 75 2) Rodzaj nadwozia i jego wymiary - Zamknięte, pięciodrzwiowe, pięcioosobowe - Długość całkowita - min. 4000 mm - Rozstaw osi - min. 2500 mm - Prześwit bez obciążenia - min. 180 mm - Kąt natarcia - min. 18o - Kąt zejścia - min. 25o - Masa maksymalna przyczepy hamowanej- min.1200 kg - Masa maksymalna przyczepy niehamowanej- min.600 kg 3) Wygląd - Kolor lakieru - metalizowany odcień szarości - Felgi stalowe min. 16 cali /opony wielosezonowe/ - Relingi dachowe 4) Bezpieczeństwo - ABS + AFU (Wspomaganie nagłego hamowania) + Elektroniczny korektor siły hamowania - Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera + dwie poduszki przednie boczne, - Zagłówki z przodu i z tyłu, - Koło zapasowe pełnowymiarowe - Kodowany system blokady zapłonu, 5) Prowadzenie pojazdu i widoczność - Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, - Światła przeciwmgłowe, - Zewnętrzne lusterka boczne elektryczne i podgrzewane, 6) Komfort - Centralny zamek zdalnie sterowany falami radiowymi, - Szyby przednie sterowane elektrycznie - Zapalniczka lub gniazdo elektryczne do podłączenia akcesoriów - fabrycznie wbudowany system nawigacji 7) Komfort termiczny - System ogrzewania przedniego z recyrkulacją z min. 4 prędkościami - Klimatyzacja 8) Wyposażenie dodatkowe - Hak holowniczy o uciągu min.1200 kg 9) Ubezpieczenie - Oddzielne ubezpieczenie komunikacyjne każdego pojazdu ze zniesieniem udziału własnego - roczny pakiet ubezpieczenia obejmujący co najmniej OC/AC/NNW oraz assistance 24 h Wymagania dodatkowe: 1. Gwarancja: 1) na podzespoły mechaniczne - minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego; UWAGA: Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za dłuższy okres gwarancji na podzespoły mechaniczne zgodnie z kryterium oceny ofert - "Okres gwarancji". 2) na powłokę lakierniczą - minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego. Okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielanej przez producenta pojazdu. 2. Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu (ASO) oraz napraw gwarancyjnych na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu zamawiającemu wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego 1) kartę pojazdu, 2) świadectwa homologacji, 3) instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, 4) deklarację zgodności CE w języku polskim, 5) kartę gwarancyjną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34113000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT178800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AUTO-SERWIS PASIKOWSKI Sp. z o.o., recepcja.pasikowski@gmail.com, ul. Polna 100, 87-800, Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218910.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218910.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234684.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.