Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Inowrocław: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 110432 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573021 w. 53, fax 052 3573029.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu w następujących kierunkach: Pracownik administracyjno-finansowy z elementami księgowości komputerowej, Rachunkowość gospodarcza i rozliczenia podatkowe, Sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych, ABC przedsiębiorczości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.33.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Spełniający warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 z późn. zm./, 2. Niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w Ustawy, którzy złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3. Akceptujący warunki zawarte we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4. Spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub akceptacji w/w umowy skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07. 04. 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy /Dz.U. z 2004r. Nr 71, poz. 645/ Zamawiający wymaga w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. 10.1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, - aktualnych oświadczeń Wykonawcy potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych jakie posiada Wykonawca. Wymaga się, aby wykaz został dołączony oddzielnie dla każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed ostateczną oceną ofert. Stwierdzenie w czasie wizji lokalnej niezgodności oferty ze stanem rzeczywistym skutkuje wykluczeniem Wykonawcy, - Wykazu osób które będą wykonywać zamówienie. Wykaz powinien zawierać informację o kierunku wykształcenia i doświadczeniu zawodowym w prowadzeniu nauczania lub szkoleń o podobnej tematyce. Wymaga się, aby wykaz został dołączony oddzielnie dla każdej części zamówienia. Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnianych przez Wykonawcę. Wskazane podanie nazwiska kierownika kursu, sekretarza kursu oraz możliwości kontaktu z nimi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław (pok 407).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław (pok 208).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu w kierunku: Pracownik administracyjno-finansowy z elementami księgowości komputerowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu w kierunku: Rachunkowość gospodarcza i rozliczenia podatkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu w kierunku: Sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu w kierunku: ABC przedsiębiorczości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.