eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przesmyki › Przebudowa drogi w miejscowości Lipiny do granicy Powiatu Łosickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Przesmyki: Przebudowa drogi w miejscowości Lipiny do granicy Powiatu Łosickiego
Numer ogłoszenia: 110421 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przesmyki, ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie, tel. 025 6412311, 6412322, fax 025 6412322 w. 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przesmyki.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w miejscowości Lipiny do granicy Powiatu Łosickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest Przebudowa drogi w miejscowości Lipiny do granicy Powiatu Łosickiego o łącznej długości 1107 m. Prace będą wykonywane na dwóch odcinkach. Pierwszy odcinek przebudowy o długości 364 m realizowany będzie na działce nr 730 na odcinku od krawędzi pasa drogowego drogi powiatowej nr 3664 Paprotnia-Zakrze do skrzyżowania z przebudowaną w 2006 r. drogą gminną. Drugi odcinek o długości 743 m realizowany będzie na działce 729 początek za przebudowanym skrzyżowaniem do granicy powiatu Łosickiego. Zakres prac obejmuje roboty przygotowawcze ziemne oraz roboty nawierzchniowe. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Przedmiarach robót kosztorysie ofertowym,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 5000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, w tym względzie Zamawiający żąda, aby kierownik budowy oraz kierownicy robót posiadali uprawnienia odpowiadające wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu MGPiB z dnia 28-04-2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.), c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu dla danego zadania dokumentowane wykonaniem co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, o podobnym zakresie i wartości jednostkowej jak stanowi przedmiot zamówienia. d) posiadają lub mają zapewniony dostęp do odpowiedniego sprzętu, niezbędnego do realizacji zamówienia. e) posiadają potencjał finansowy zapewniający realizację zamówienia w terminie, przy założeniu że zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury, w tym względzie złożą stosowne oświadczenie. f) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł., g) udzielą gwarancji co najmniej 36 miesięcznej na wykonane prace i użyte materiały. h) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, i spełniają wymagania zawarte w art.22 ust 1 Ustawy. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Ustawy Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka wymieniona w art. 89 ust. 1 Ustawy. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia oraz których oferty zostały odrzucone; podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty warunkujące udział w postępowaniu, ułożone w kolejności jak poniżej: a) wypełniony formularz oferty, b) wypełniony kosztorys ofertowy, c) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy, d) wypełniony, podpisany i zaparafowany formularz umowy przez Wykonawcę egzemplarz projektu umowy z ceną ofertową, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1) f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); h) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - zgodne z pkt 6.1. b) niniejszej specyfikacji, i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; j) wykaz odpowiedniego sprzętu, niezbędnego do realizacji zamówienia, tj min. Zrywarka szt. 1; Koparko- ładowarka szt. 1; Samochody do transportu mas bitumicznych szt. 3; Układarka do mas mineralno-bitumicznych szt. 1; Walec szt. 2; k) podpisane oświadczenie wykonawcy o posiadaniu potencjału finansowego zapewniającego realizację zamówienia w terminie określonym w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy założeniu że zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury, l) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; m) potwierdzenie wniesienia wadium. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się przedmiotowego dokumentu oraz dokumentów o których mowa w przypisie1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); b) upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy w granicach umocowania (jeśli dotyczy.) Dokumenty składane w języku obcym muszą byś złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty określone w pkt. 7.1 c), f), i h) muszą być złożone przez każdy podmiot. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba że, ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przesmyki.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przesmyki, ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Przesmyki, ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki Pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.