eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Jastkowice w km od 6+180 do 6+595 odc. dł. 415,0 m, w m. Studzieniec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Stalowa Wola: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Jastkowice w km od 6+180 do 6+595 odc. dł. 415,0 m, w m. Studzieniec.
Numer ogłoszenia: 110402 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8444631, faks 015 8444631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Jastkowice w km od 6+180 do 6+595 odc. dł. 415,0 m, w m. Studzieniec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koryto wykonywane na poszerzeniach jezdni, ręcznie w gruncie kat. II - IV, głębokość koryta 20 cm, 6+505 - 6+595; 90,0 m x 0,5 m = 45,0 m2; Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,Obmiar jak w poz. nr 1; Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową grysową dowożoną z odległości 15 km ( wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości śr. 75 kg/m2) 415,0 m x 5,0 m = 2075,0 m2, 2075,0 m2 x 75 kg/ m2 = 155,6 t; Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -asfaltowej dowożonej z odległości 15 km, gr. warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm, 415,0 m x 5,0 m = 2075,0 m2; Regulacja (ścięcie i profilowanie) oraz uzupełnienie poboczy gruntem, rozścielenie i zagęszczenie gruntu (regulacja poboczy do wysokości projektowanej warstwy ścieralnej, spadek poprzeczny 4-6 %),415,0 m x 0,75 x 2 x 4 cm (średnio) = 24,9 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; dysponują co najmniej 1 pracownikiem (kierownik budowy, kierownik robót) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, należących do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; posiadają dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: wykaz osób ( Załącznik Nr 4), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą realizować przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji , a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli w wykazie wskazane zostaną osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; dla kierownika budowy, (kierownika robót) należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( Załącznik nr 5 )- wymaganych przez Zamawiającego. Jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres zamówienia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( Załącznik Nr 6).Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli,ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.