eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Gliwice: Zakup materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 110395 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86459 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, w szczególności tonerów, taśm, bębnów, atramentów, głowic i zestawów konserwujących do drukarek, nośników danych oraz akcesoria do czyszczenia komputerów. UWAGA: 1. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 (z zastrzeżeniami) i wskazał na markę materiałów eksploatacyjnych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganego towaru a postępowanie to nie narusza zasady uczciwej konkurencji. 2. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był nieregenerowany, fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu (ze znakiem firmowym) wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia (min. 12 m-cy, od każdej dostawy) oraz dożywotniej gwarancji dla tonerów. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany Zamawiający uznaje produkt nienoszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesowi ponownego napełnienia i wymiany jakichkolwiek elementów, w szczelnej foli i nowym opakowaniu kartonowym. 3. Rozstrzygając kwestie równoważności, Zamawiający uznaje za równoważny wyrób, który w porównaniu z wyrobem wytworzonym przez producenta sprzętu, charakteryzuje się porównywalną, tzn. taką samą lub lepszą: jakością wydruku, szybkością schnięcia, intensywnością kolorów, pojemnością, wydajnością (dla tonerów monochromatycznych wydajność określana zgodnie z normą ISO/IEC 19752, a dla tonerów kolorowych ISO/IEC 19798 lub normami równoważnymi). W przypadku gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, za równoważny zostanie uznany wyrób, który będzie posiadał analogiczny układ, tak samo działający. 4. Podane w formularzu cenowym przewidywane ilości zakupu są wielkościami orientacyjnymi, określonymi w oparciu o roczne, dotychczasowe zużycie - dla potrzeb szacowania wartości zamówienia. Faktyczne ilości zakupu mogą się różnić od podanych w formularzu cenowym ze względu na zużycie i wymianę sprzętu, do którego materiały eksploatacyjne będą kupowane w okresie obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. GRAWIT, ul. GÓRNY BÓR 5, 43-430 SKOCZÓW, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340374,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 315818,49

  • Oferta z najniższą ceną: 315818,49 / Oferta z najwyższą ceną: 348880,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.