To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110395 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Ogrodzieniec: Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Uzbrojenie terenów Ogrodzienieckiej Strefy Inwestycyjnej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521161-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec, krajowy numer identyfikacyjny
276258842, ul.
Plac Wolności
25,
42-440
Ogrodzieniec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 6709700, faks
32 6709721, e-mail
j.gakowska@ogrodzieniec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ogrodzieniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Uzbrojenie terenów Ogrodzienieckiej Strefy Inwestycyjnej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IRG.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Uzbrojenie terenów Ogrodzienieckiej Strefy Inwestycyjnej". 2. Projekt pn. "Uzbrojenie terenów Ogrodzienieckiej Strefy Inwestycyjnej" dotyczy wykonania dróg dojazdowych oraz infrastruktury technicznej w postaci m. in. sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenach poprzemysłowych po byłej cementowni w Ogrodzieńcu. 3. Pełnienie nadzoru autorskiego będzie polegać w szczególności na: a) stwierdzaniu zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową; b) wyjaśnieniu treści dokumentacji; c) wprowadzeniu w razie konieczności rozwiązań zamiennych do dokumentacji na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru; d) uzyskaniu akceptacji autora projektu do proponowanych rozwiązań zamiennych do dokumentacji dotyczącej strefy chronionej prawem autorskim.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71248000-8
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4065.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
- Modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz inwestycje w infrastrukturę drogową oraz wodno-kanalizacyjną w Gminie Ogrodzieniec
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.