eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człopa › Budowa dróg i chodników w Człopie - ulicePiaskowa, Warszawska, Reymonta



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Człopa: Budowa dróg i chodników w Człopie - ulice: Piaskowa, Warszawska, Reymonta
Numer ogłoszenia: 110388 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel. 062 2591069, fax 067 2591065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czlopa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg i chodników w Człopie - ulice: Piaskowa, Warszawska, Reymonta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje budowę dróg i chodników w Człopie na ulicach: Piaskowej, Warszawskiej, Reymonta, a także włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na ulicy Piaskowej, Warszawskiej, Reymonta zaprojektowano podbudowę tłuczniową o grubości 15 cm, stabilizowaną mechanicznie z tłucznia niesortowanego od 0 do 32 mm ułożoną na warstwie odsączającej o grubości 15 cm. Ulice ograniczone są krawężnikiem betonowym typu ulicznego 100 x 30 x 15 cm w ławie betonowej z B15 30 x 25 x 10 cm. Na łukach będą zastosowane krawężniki łukowe dostosowane do promienia łuku. Wszystkie ulice będą wykonane z kostki brukowej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm. Rodzaj i gatunek zależą od inwestora. Przekrój konstrukcyjny różnić się będzie tylko podbudową. Chodniki projektuje się z kostki betonowej o grubości 6 cm na 4 cm podsypce cementowo-piaskowej oraz warstwie odsączającej o grubości 6 cm. Od strony zieleni chodniki będą ograniczone obrzeżem betonowym 6 x 20 x 100 cm. Sieć kanalizacyjną należy wykonać z rur i kształtek kanalizacyjnych PVC, kielichowych, łączonych na wcisk i uszczelkę gumową. Rury Ø200 i Ø315 projektuje się rozmieścić w wykopie na podsypce z gruboziarnistego piasku o grubości 15-20 cm, a następnie kolejno wykonywać złącza, przy czym rura kielichowa powinna być uprzednio zestabilizowana poprzez wykonanie obsypki na wysokość 30 cm ponad wierzch przewodu, z wyłączeniem odcinków połączeń rur. Rurociąg układać należy zgodnie z projektowanymi spadkami w kierunku istniejących studzienek deszczowych. Na trasie kanału zaprojektowano studzienki rewizyjne z kręgów żelbetonowych Ø1.200 w ulicy Piaskowej i Ø1.000 w ulicy Warszawskiej, z płytą żelbetową i włazem żeliwnym typu ciężkiego. Przewidziano także mechaniczne wykonanie wykopów o ścianach pionowych, umocnionych balami, ziemia na odkład, nachylenie skarp 1:1. Zadanie obejmuje budowę dróg gminnych obejmujących ulice: - Warszawską - planowana długość 204,50 mb - Reymonta - planowana długość 101,00 mb, - Piaskową - planowana długość 294,86 mb Wzdłuż ulicy Piaskowej zaprojektowano chodnik o szerokości 1,3 m i 1,5 m, a na całej długości ulic: Warszawskiej i Reymonta zaprojektowano chodnik o szerokości 1,3 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5000.00 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubierać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22.ust.1 Prawa zamówień publicznych (Pzp). 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na postawie art. 24 Pzp. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów zgodnie z przepisami § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) i wymienionych szczegółowo w § 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z § 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności należy dołączyć: - potwierdzoną kopię uprawnień do kierowania budową i robotami kierownika budowy w specjalności drogowej, - potwierdzoną kopię aktualnego dowodu wpisu kierownika budowy na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie co najmniej: spycharki - min. 1 szt, koparki przedsiębiernej do wąskich wykopów - min. 1 szt, zagęszczarki do gruntów - min. 2 szt, środków transportowych - min. 1 szt), a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej narzędziami i urządzeniami równoważnymi, c) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, d) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga zrealizowania co najmniej dwóch podobnych inwestycji. 3) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się z w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 30 % zaoferowanej ceny (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 30% zaoferowanej ceny, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5) Upoważnienie do podpisania oferty (jeśli dotyczy). 6) Kosztorys ofertowy. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czlopa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.