eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 Euro na sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2014 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (4 zadania).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Kraków: Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 Euro na sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2014 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (4 zadania).
Numer ogłoszenia: 110364 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69742 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293 75 60, faks 12 293 75 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 Euro na sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2014 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (4 zadania)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2014 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: Zadanie 1 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 1 zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 1) Zadanie 2 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 2 zawiera Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 2). Zadanie 3 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Instrument Szybkiego Reagowania (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 3 zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 3) Zadanie 4 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 4 zawiera Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 4). Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów, podane w Załącznikach nr 2-5 do SIWZ, są jedynie wielkościami prognozowanymi, a rzeczywiste ilości zamawianych materiałów mogą być mniejsze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego towaru (przedmiotu umowy) jednak nie więcej niż o 20 proc. wartości umowy (brutto). Zamawiający zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z niektórych pozycji w całości. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zwiększenia cen jednostkowych. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość przedmiotu zamówienia i oświadcza, iż dostarczany towar będzie fabrycznie nowy i będzie pochodził z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza odbiór przedmiotów uprzednio używanych lub i regenerowanych. Wykonawca, w dniu odbioru zamówionych przedmiotów, zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości i asortymencie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz poddania ich recyklingowi lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Potwierdzeniem odbioru przez Wykonawcę opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych będzie każdorazowe wystawienie Karty przekazania odpadu wystawioną przez Wykonawcę Zamawiającemu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.92.30 - Koperty 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.74.30 - Markery 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.21.60 - Korektory 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej, Projekt Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych, Projekt Instrument Szybkiego Reagowania, Projekt Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST są realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o, Ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1382,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1889,49

  • Oferta z najniższą ceną: 1316,47 / Oferta z najwyższą ceną: 1889,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o, Ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12988,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17588,43

  • Oferta z najniższą ceną: 9499,31 / Oferta z najwyższą ceną: 17588,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Instrument Szybkiego Reagowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o, Ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8684,85

  • Oferta z najniższą ceną: 4229,03 / Oferta z najwyższą ceną: 8684,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o, Ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4121,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5503,28

  • Oferta z najniższą ceną: 2392,17 / Oferta z najwyższą ceną: 5503,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.