eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Rozbudowa i przebudowa nawierzchni jezdni i chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu (Szkoła Podstawowa nr 7)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Ostrów Wielkopolski: Rozbudowa i przebudowa nawierzchni jezdni i chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu (Szkoła Podstawowa nr 7)
Numer ogłoszenia: 110329 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111604 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa nawierzchni jezdni i chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu (Szkoła Podstawowa nr 7).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa nawierzchni jezdni i chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu (Szkoła Podstawowa nr 7). I. Miejsce wykonywania robót: Szkoła Podstawowa nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Bema, działka nr 145/1. II. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1. wykonanie robót przygotowawczych, 2. wykonanie robót rozbiórkowych, 3. wykonanie przełożenia zjazdu, 4. wykonanie nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych i chodnika, 5. montaż krawężników i obrzeży betonowych, 6. wymiana wpustu ulicznego, 7. wykonanie oznakowania, 8. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 9. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z zarejestrowaniem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. III. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie, na którym mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć lat), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. IV. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z następującymi dokumentami: 1. projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 7, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacyjnych - załącznik nr 8, 3. przedmiar robót - załącznik nr 9, UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót instalacyjnych (stanowiących załączniki 7 i 8 do SIWZ). Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRUKARSTWO KASPRZAK Sp. z o.o., ul. D. Cieszyńskiego 10, 63-720 Koźmin Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96119,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69677,20

  • Oferta z najniższą ceną: 69677,2 / Oferta z najwyższą ceną: 79899,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.