eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa wyrobów medycznych j. uż. w podziale na 21 części. Sprawa znakZP.3520/67/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Biała Podlaska: Dostawa wyrobów medycznych j. uż. w podziale na 21 części. Sprawa znak: ZP.3520/67/13
Numer ogłoszenia: 11031 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych j. uż. w podziale na 21 części. Sprawa znak: ZP.3520/67/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych j. uż. w podziale na 21 części (w tym: staplery j. uż. do szwu liniowego i okrężnego; staplery - rotikulatory; wyroby do zabiegów proktologicznych; akcesoria do mikrotomu saneczkowego; wyroby do intensywnej terapii noworodka (w tym: okulary j. uż. do fototerapii, układy pacjenta, komory nawilżacza, igły do nakłuć podpajęczynówkowych, cewniki, kaniule pępkowe, rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym, filtry powietrza do inkubatorów, przylepiec czujnika temperatury do inkubatorów, materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP); zestawy obłożeń do zabiegów urologicznych TURT, TURP; prowadnik Lunderquista; wyroby medyczne do urodynamiki; maski twarzowe anestetyczne j.uż.; filtry elektrostatyczne, rury karbowane; odczynniki do analizatora GEM Premier 4000; plastry i dreny do polisomnografu Embletta Gold firmy Embla Systems; przyrząd do aspiracji z butelek).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.17.10.00-9, 33.14.00.00-3, 33.69.62.00-7, 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 2 500,00 PLN; Część 2 - 500,00 PLN; Część 3 - 200,00 PLN; Część 4 - 100,00 PLN; Część 5 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 6 - 50,00 PLN; Część 7 - 300,00 PLN; Część 8 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 9 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 10 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 11 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 12 - 500,00 PLN; Część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 14 - 200,00 PLN; Część 15 - 50,00 PLN; Część 16 - 300,00 PLN; Część 17 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 18 - 200,00 PLN; Część 19 - 500,00 PLN; Część 20 - 50,00 PLN; Część 21 - 600,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy (o ile dotyczy), że: - zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w razie wątpliwości, co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu i używania); - w przypadku wyboru jego oferty, przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby do obrotu i używania na terenie Polski. 4) Dotyczy części nr 14: Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania normy PN-EN 13795 lub wymagania zapewniające równoważny poziom bezpieczeństwa, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. 5) Dotyczy części nr 6, 7 i 21: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 6 siwz. 6) Dotyczy części nr 12 poz.1: Oświadczenie producenta aparatu Infant Flow SiPAP/ dystrybutora/ wykonawcy, że zaoferowane układy oddechowe do aparatu Infant Flow SiPAP z generatorem mocowanym na zaczepie kołyskowym, przeznaczone dla noworodków, są kompatybilne z aparatem Infant Flow SiPAP, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz. 7) Dotyczy części nr 1 - 5, 8 - 20: Folder/ katalog/ ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 15 zł,pok. 208, ul. Okopowa 3 lub za zal. poczt.(15zł+koszt przesyłki). Prośbę można przesłać na fax 83/3428297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Okopowa 3, pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres: a) obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie - załącznik nr 1 do siwz) - dotyczy części nr 3, 5-13 i 15-21, b) minimum 12 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie - załącznik nr 1 do siwz ) - dotyczy części nr 1, 2, 4 i 14.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Staplery j. uż. do szwu liniowego i okrężnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery j. uż. do szwu liniowego i okrężnego - 8 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stapler - rotikulator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler - rotikulator - 22 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby jednorazowe do zabiegów proktologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurka sigmoidoskopowa jednorazowa niejałowa (typ pasujący do głowicy firmy Heine) - 50 szt.; 2. Anoskop zabiegowy (operacyjny), ze ściętym końcem, niejałowy - 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do mikrotomu saneczkowego firmy Medim typ Version DDM-P 025 S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do mikrotomu saneczkowego firmy Medim typ Version DDM-P 025 S (w tym: noże jednorazowe do krojenia materiału: miękkiego, o średniej twardości, bardzo twardego; olej do mikrotomu) - 4 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Okularki j.uż. do fototerapii dla noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okularki j.uż. do fototerapii dla noworodków - 3 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Układ pacjenta do resuscytacji do stanowiska SRN - 10M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ pacjenta do resuscytacji do stanowiska SRN - 10M - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby j.uż do respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby j.uż do respiratorów (układy pacjenta noworodkowe j. uż., komory nawilżacza j. uż.) - 5 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby zużywalne do intensywnej terapii noworodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby zużywalne do intensywnej terapii noworodka (igły do nakłuć podpajęczynówkowych, cewniki, kaniule pępkowe) - 4 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym - 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały zużywalne do inkubatorów firmy Dräger.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza do inkubatora Dräger 8000 SC - 4 szt.; 2. Przylepiec czujnika temperatury ThermoPad do inkubatorów otwartych Babytherm 8004 i 8010, a 50 szt. - 6 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyroby j. uż. do inkubatora AIR-SHIELDS typ C450H-3E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza do inkubatora Air-Shields z otworami do nawilżacza - 16 szt.; 2. Rękaw do otworu IRYS do inkubatora Air-Shields, a 4 szt. - 4 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP (w tym: układy oddechowe, czapeczki z bawełny, mocowanie paskowe w kształcie litery T, maski nosowe, końcówki nosowe, filtry bakteryjne i wyciszające szum od przepływu gazów, czujnik brzuszny oddechów, smoczki) - łącznie 24 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Filtry powietrza do inkubatora ATOM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza do inkubatora ATOM model V-85 - 2 szt.; 2. Filtr powietrza do inkubatora ATOM model V-850 - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw obłożeń do zabiegów urologicznych TURT, TURP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw obłożeń do zabiegów urologicznych TURT, TURP - 280 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadnik Lunderquista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnik Lunderquista - 35 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wyroby medyczne do urodynamiki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne do urodynamiki (w tym: cewniki, zestaw drenów do pompy infuzyjnej, elektrody do badań urodynamicznych do aparatu Duet Logic) - 4 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Maska twarzowa jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska twarzowa anestetyczna, j.uż., z pompowanym mankietem, sterylna w 4 rozmiarach - 210 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Filtry, rura karbowana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr elektrostatyczny (bakteryjno-wirusowy), sterylny - 3 000 szt.; 2. Filtr elektrostatyczny (bakteryjno-wirusowy) dla dzieci do 30 kg, sterylny - 400 szt.; 3. Rura karbowana O 22 do cięcia co 15-50 cm, a 50m - 40 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Odczynniki do analizatora GEM Premier 4000 firmy Instrumentation Laboratory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora GEM Premier 4000 firmy Instrumentation Laboratory - 5 pozycji formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Plastry i dreny do polisomnografu Embletta Gold firmy Embla Systems.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plastry do polisomnografu - 200 szt.; 2. Dren do nosa 21/53cm do polisomnografu - 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przyrząd do aspiracji z butelek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do aspiracji z butelek - 12 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.