eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oraz wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole wraz z rozwojem usług medycznych świadczonych na rzecz mieszkańców powiatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110311 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Koło: Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oraz wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole wraz z rozwojem usług medycznych świadczonych na rzecz mieszkańców powiatu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 543136-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 30855400000, ul. ul. Poniatowskiego 25, 62600 Koło, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 632 626 100, faks 632 720 850, e-mail spzozkolo@konin.lm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.spzozkolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oraz wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole wraz z rozwojem usług medycznych świadczonych na rzecz mieszkańców powiatu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZOZ.DŚM-ZP.240.09.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Planowane zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie przebudowy i rozbudowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole (wraz z opcją sfinansowania części zadania przez Wykonawcę w zakresie udzielonej pożyczki) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r. poz. 739 z późn. zm.) wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi. Rozbudowa obejmuje nowy blok operacyjny zlokalizowany po północno-wschodniej stronie budynku. Przebudowie podlegają północne i wschodnie elewacje istniejącego budynku, częściowo dach, jak również wiatrołap wraz z podjazdem dla karetek i jego obudową. Ponadto konieczna będzie przebudowa układu komunikacyjnego na terenie opracowania: jezdnie, chodniki, parkingi, oraz przebudowa infrastruktury podziemnej - usunięcie kolizji. Realizacja zadania obejmuje: - opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, - przygotowanie placu budowy, - roboty budowlane, remontowe i adaptacyjne ogólnobudowlane, - roboty branży sanitarnej w zakresie wod-kan i c.o., - roboty związane z wentylacją i klimatyzacją, - roboty związane z instalacjami gazów medycznych, - roboty branży instalacji elektrycznych, niskoprądowych i teletechnicznych, - roboty branży drogowej, - uporządkowanie terenu. W nowo wybudowanym skrzydle planuje się zlokalizować następujące komórki medyczne: - PARTER: Izba Przyjęć, Apteka oraz Podstawowa Opieka Zdrowotna, Laboratorium. - I PIĘTRO: Blok Operacyjny, - PODDASZE: poziom techniczny na potrzeby Bloku Operacyjnego. Istniejące budynki podlegają częściowej przebudowie na potrzeby Oddziału Chirurgii (I piętro), Oddziału Wewnętrznego I i II (II piętro). Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu w zakresie niniejszego zadania zawarty jest w PFU, stanowiącym integralną część dokumentacji przetargowej. UWAGA ! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający posłużył się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia bądź też źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (co było uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń) - Zamawiający deklaruje przyjęcie rozwiązań/produktów równoważnych, zachowujących wymaganą funkcjonalność i z uwzględnieniem wymogu spełnienia określonych przez Zamawiającego parametrów granicznych, przy czym to na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania przedmiotowej równoważności. Zamówienie realizowane będzie z opcją częściowego finansowania przez Wykonawcę według zasad określonych w SIWZ oraz w umowie pożyczki, stanowiącej załącznik do tejże SIWZ. Wymogiem niniejszego postępowania jest pełna akceptacja przez Wykonawcę warunków postępowania, wynikających z SIWZ, warunków zawartych w Istotnych Postanowieniach Umownych w sprawie zamówienia oraz warunków umowy pożyczki, (stanowiących załączniki do SIWZ) oraz ich zawarcie z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45215000-7, 45215140-0, 45220000-5, 45261000-4, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1, 71300000-1, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7357723.58
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.