Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Szczawnica: przebudowa drogi osiedlowej na Oś.XX-lecia w Szczawnicy
Numer ogłoszenia: 110309 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi osiedlowej na Oś.XX-lecia w Szczawnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres robót obejmuje wykonanie robót drogowych : Rozebranie chodnika z kostki betonowej, Rozebranie nawierzchni asfaltowej Rozebranie krawężników kamiennych, Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, Przestawienie słupa oświetleniowego, Wykonanie murku oporowego, Regulacje studzienek, Ułożenie krawężników kamiennych ( z odzysku) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni, Uzupełnienie podbudowy, Ułożenie chodników z kostki betonowej ( z częściowego odzysku) Ułożenie nawierzchni asfaltowej grubości 5 cm Nie przewiduje się wykonywania parkingu Szczegółowy opis zawiera projekt budowlany wraz z przedmiarem robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności tzn. że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, dysponujący osobami posiadającymi uprawnienia specjalności robót drogowych tzn zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w/w specjalności wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego. którzy wykażą , że w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające robotom stanowiące przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł netto wraz z potwierdzeniem należytego wykonania posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków- ocena wg kryterium : spełnia, nie spełnia. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej ( zał.nr. 1 do specyfikacji) wraz z kosztorysem ofertowym 2. kserokopię dokumentu rejestracyjnego firmy - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydanego wcześniej niż 6 m-cy - na kserokopii tego wpisu wymagane jest potwierdzenie organu który go wydał, że wpis nadal jest aktualny. W/w dokumenty winny być również potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - lub kserokopie w/w zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ( zał. nr.3) 5. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkłada informację na temat a) przeciętnej liczby zatrudnionych, wykaz narzędzi i urządzeń jakie posiada zgodnie z zał. nr. 4), - dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności robót drogowych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego b) Wykaz (co najmniej 2-ch) wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 50.000 zł netto, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ( zał. 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 6. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 7. Uzupełniony i zaparafowany projekt umowy zał.nr.6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczawnica 34-460 Szczawnica ul. Szaalya 103 pok. nr. 17.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczawnica 34-460 Szczawnica ul. Szalaya 103 pok. nr. 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Budowa chodnika z oświetleniem drogowym wzdłuż ulicy Rycerskiej w Bąkowie.
- Budowa chodnika z oświetleniem drogowym wzdłuż ulicy Rycerskiej w Bąkowie
- Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku w ramach realizacji zadania Budżetu Obywatelskiego "Wrota Olszynki- bezpieczne i atrakcyjne alejki piesze przy Opływie Motławy"
- Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.