eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Dokończenie budowy Kompleksu Rekreacyjno - Sportowego Fala przy ZSP w Goleniowie - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Goleniów: Dokończenie budowy Kompleksu Rekreacyjno - Sportowego Fala przy ZSP w Goleniowie - etap III
Numer ogłoszenia: 110288 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4180512, 4180361, fax 091 4182530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy Kompleksu Rekreacyjno - Sportowego Fala przy ZSP w Goleniowie - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres zamówień obejmuje: Licowanie ścian płytkami 286,68 m2, malowanie ścian farbami emulsyjnymi 1833,54 m2, malowanie ścian farbami lateksowymi 1107,51 m2, okładziny schodów płytkami kaminkowymi Gres 60,66 m2, posadzki z płytek kaminkowych Gres 187,71 m2. Posadzki z wykładzin tekstylnych 382,46 m2, listwy przyścienne 412,36 m. Montaż baterii umywalkowych i prysznicowych 81 szt., izolacje rurociągów otulinami polinretowymi 8,60 m, montaż umywalek 27 szt., montaż brodzików 24 szt., montaż ustępów typu kompakt 23 kpl., montaż opraw oświetleniowych 193 szt., prace kontrolno - pomiarowe instalacji elektrycznej, malowanie balustrady schodowej 51,70 m2, malowanie ościeżnic metalowych 52,00 m2, wykonanie balustrad 13,44 m2, ułożenie warstwy samopopoziomującej pod posadzki 539,25 m2, montaż klamek okiennych szt. 80, transport i montaż mebli w 26 pokojach, uzupełnienie izolacji rurociągów 75,18 m2, wykonanie schodów zewnętrznych żelbetonowych 5,67 m2, montaż drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych 9,88 m2, okładziny schodów zewnętrznych 31,72 m2. Lokalizację robót na obiekcie oraz opis wykonania tych robót zawiera dokumentację projektową i specyfikację techniczne wykonania i odbioru budowlanych. Z uwagi na to, że znaczna część robót objętych dokumentacją projektową została wykonana w poprzednich etapach szczegółowy zakres robót objęty niniejszym zamówieniem, zawiera przedmiar robót, który jest podstawą do określenia ceny. Powyższe opracowania stanowią Załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z poź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie. (Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Wydziale WRIP pokój nr 404. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium: Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu związania ofertą (art. 85 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) oraz w pozostałych przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku:- dostarczenie oświadczeń lub dokumentów opisanych w Części X pkt. 3,5,6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku:- wykonanie w ciągu ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) brutto, - dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku: - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 5. Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego - (Część XIII) Spełnienie warunku: - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Promocji - pokój 404 (Starostwo Powiatowe w Goleniowie; ul. Dworcowa 1; 72 - 100 Goleniów) przed upływem terminu składania ofert. 6. Ustanowią, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 7. Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, w tym użyte materiały na okres nie krótszy niż 3 lata. Dokument gwarancji wystawiony zostanie niezwłocznie po odbiorze końcowym w formie i treści według Załącznika Nr 9 do SIWZ. Spełnienie wymagania: - złożenie oświadczenia o oferowanych warunkach gwarancji. 8. Wykonają przedmiot zamówienia w okresie 15 tygodni od podpisania umowy. Spełnienie wymagania: - złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w terminie. 9. Akceptują warunki i wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunków i wymagań: - złożenie oświadczenia. 10. Złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w Części X.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Wypełnione zbiorcze zestawienie elementów (Załącznik Nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów konieczne jest złożenie pełnomocnictwa sporządzonego na Załączniku Nr 3 do SIWZ lub innego równoważnego. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej Pzp - (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenia lub dokumenty oddzielnie. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - robót (co najmniej jednej) zbliżonych swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia i wartością jednego zadania nie mniejszą niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 7.1Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 8.Wykaz osób (personelu technicznego), które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zbliżonych do funkcji w przedmiocie zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 8.1 Kserokopie uprawnień budowlanych w/w osób, odpowiednie dla danej specjalności. 8.2 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 8.3 Oświadczenie o gotowości kierownika robót do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie Wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym (Załącznik nr 7 do SIWZ). 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 10.1) w pkt 3,5,6 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 10.2) dokumenty, o których mowa w pkt 10.1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 10.1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Kopia wniesienia wadium. 13. Oświadczenie lub dokumenty o: - związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się oferenta z warunkami i wymaganiami w postępowaniu zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków oraz wymagań bez zastrzeżeń, a także zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ); - udzieleniu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia oraz zapewnieniu o gotowości usunięcia w okresie gwarancji awarii i usterek w określonym czasie (Załącznik nr 9 do SIWZ); - zleceniu części przedmiotu umowy Podwykonawcy; - terminie wykonania zamówienia; - terminie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Uwaga! Powyższe oświadczenia lub dokumenty należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 14. Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzór karty gwarancji (stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ) - parafowane przez upoważnione osoby do działania, w imieniu Wykonawcy albo przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe,ul. Dworcowa 1; 72 - 100 Goleniów;Wydział Rozwoju, Inwestycji i Promocji,pok. 404. Koszt SIWZ w wersji papierowej wynosi: 200,00 zł + 44,00 zł (22% podatek VAT) = 244,00 zł brutto..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 1; 72 - 100 Goleniów; sekretariat pok. 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.