eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzezawa › WYKONANIE PLACU ZABAW I ZIELONEJ SIŁOWNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W KRZECZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Rzezawa: WYKONANIE PLACU ZABAW I ZIELONEJ SIŁOWNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W KRZECZOWIE
Numer ogłoszenia: 110287 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury, Czytelnictwa i Sportu w Rzezawie , ul. Kościelna 8, 32-765 Rzezawa, woj. małopolskie, tel. 14 6859881, faks 14 6859881.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PLACU ZABAW I ZIELONEJ SIŁOWNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W KRZECZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu zabaw i zielonej siłowni wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Krzeczowie dla zadania Zagospodarowanie terenu w obiekty małej architektury (placu zabaw i zielonej siłowni) oraz infrastruktury towarzyszącej przy budynku wiejskim w Krzeczowie na działce nr 711 2 w ramach projektu pn. Stworzenie warunków dla nowej i zwiększenie atrakcyjności istniejącej oferty placówki bibliotecznej w Krzeczowie, poprzez zagospodarowanie terenu wokół budynku oraz zakup i montaż sprzętu oraz wyposażenia. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu w obiekty małej architektury tzw. zielonej siłowni, placu zabaw, ogrodzenia wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy budynku wiejskim w Krzeczowie, gm. Rzezawa. Na działce nr 711 2 będącej własnością Gminy Rzezawa obok istniejącego budynku należy wykonać plac zabaw, zieloną siłownię o nawierzchni z kostki brukowej, ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych na słupach wraz z bramą wejściową, bramą wjazdową oraz wiatę drewnianą, chodnikiem. Plac zabaw będzie wyposażony w następujące urządzenia do zabawy Huśtawka, Urządzenie linowe wieża piratów mini, Zestaw plac zabaw ze zjeżdżalnią, Huśtawka wagowa, Sprężynowiec, Karuzela, Wiata dla rodziców. Zielona siłownia wyposażona będzie w następujące urządzenia do ćwiczeń Wahadło/trenażer talii i bioder, Orbitek/narty biegówki, Wioślarz/jeździec konny, Wyciąg górny/step per, Biegacz prasa do nóg, Stół betonowy do gry w szachy/chińczyka. Wyposażenie w dodatkowe urządzenia Ławki ogrodowe betonowe z oparciem sztuk 8 z tworzywa lub drewna, Kosze na śmieci sztuk 2 - przyjazne dzieciom zamontowane na stałe, Tablica informacyjna przy wejściu na plac zabaw, Tabliczki informujące o sposobie wykorzystania danego elementu wyposażenia Nawierzchnie Nawierzchnia trawiasta, Nawierzchnia z kostki brukowej, Nawierzchnia syntetyczna bezpieczna Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Dokumentacja projektowa załącznik nr 10, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 9, Przedmiar robót załącznik nr 8, Projekt umowy załącznik nr 7. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji z lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie kosztorysowe. Obowiązki Wykonawcy Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się w szczególności do 1 wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami ustawy Prawo budowlane, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, zasadami rzetelnej wiedzy techniczno budowlanej, 2 ustanowienie kierownika robót, 3 wykonania prac przygotowawczych, zorganizowania zaplecza techniczno socjalnego i terenu budowy, wykonania wszystkich robót towarzyszących niezbędnych do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy, 4 zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych, 5 poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 6 prowadzenia dokumentacji budowy, 7 zorganizowania i kierowania budową w sposób zgodny z umową, obowiązującymi przepisami w tym przepisami bhp, planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), przepisami p.poż., 8 utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich maszyn, urządzeń i materiałów, a także tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót oraz terenów przyległych w stanie uporządkowanym, 9 realizacji zaleceń Zamawiającego, 10 ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od dnia przejęcia terenu budowy do dnia przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 11 wywozu wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów wraz z ponoszeniem kosztów z tym związanych, 12 zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji, i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 13 wykonania badań, prób i rozruchów, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 14 zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie inwestycji, bieżącą obsługę oraz inwentaryzację powykonawczą, 15 odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 16 dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytkowania, 17 umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 18 uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.22.38.21 - Elementy gotowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca składa tylko ww. oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca składa tylko ww. oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca składa tylko ww. oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca składa tylko ww. oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca składa tylko ww. oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego, zobowiązanie udostępniającego zasoby, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie 1) zmiany terminu realizacji umowy będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana a) koniecznością wykonania robót dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, a koniecznych do wykonania jeżeli terminy ich zleceń, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, b) wystąpieniem wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania i trwałość przedmiotu umowy, c) wprowadzeniem zmian w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, d) usunięciem błędów lub wprowadzenia zmian w STWiORB - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e) zmianami w przypadku uzasadnionego polecenia Zamawiającego dokonania zamiennych robót lub ich części, f) wstrzymaniem robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, 3) zmiany osób i podmiotów: a) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, b) zmiany Inspektora Nadzoru w sytuacji niezależnej od Zamawiającego lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązuje się on z nałożonych obowiązków, c) zmiany podwykonawcy przy czym Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 4) wprowadzeniu robot dodatkowych koniecznych do wykonania, których nie dało się przewidzieć na etapie prac projektowych zwłaszcza gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 5) wprowadzeniu robót zamiennych z powodu a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy lub podyktowane wymogami instytucji współfinansujących. 6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy a) podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT, b) podwyższenie wynagrodzenia w przypadku zwiększenia wykonania jakiejkolwiek części lub elementu robót, c) obniżenie wynagrodzenia w przypadku pominięcia jakiejkolwiek części lub elementu robót (bez prawa zlecenia jej osobom trzecim). 2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez Inspektora Nadzoru przedstawiciel Zamawiającego i Kierownika robót przedstawiciel Wykonawcy. 3. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności lub nie zmiany pozwolenia na budowę (jeżeli dotyczy) oraz przedmiar robót i niezbędne rysunki. Projekt ten wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 4. Jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej umowy polegają na 1) pominięciu jakiejkolwiek części robót, kwota wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zmniejszona o wartość niewykonanych robót ustaloną na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej umowy, 2) zastosowaniu rozwiązań zamiennych lub zastąpieniu zakresu robót innym zakresem robót, kwota, wynagrodzenia Wykonawcy podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót ustaloną na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej umowy, a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robót zamiennych lub zastępczych. 3) Jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 4) Jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych w kosztorysie ofertowym oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura.rzezawa.pl www.rzezawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Centrum Kultury Czytelnictwa i Sportu w Rzezawie ul. Kościelna 8, 32-765 Rzezawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Gminne Centrum Kultury Czytelnictwa i Sportu w Rzezawie ul. Kościelna 8, 32-765 Rzezawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.