Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Kraków: MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH
Zamówienie nr : OZ-AKO-271-161/II/2007 /Szkol./Gr. z dnia 31.05.2007r.
Numer ogłoszenia: 110276 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, fax 012 6451270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl (materiały do pobrania)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Zamówienie nr : OZ-AKO-271-161/II/2007 /Szkol./Gr. z dnia 31.05.2007r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 320 godzinnego szkolenia kompleksowego dla jednej dziesięcioosobowej grupy bezrobotnych w III-IV kwartale 2007r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.10.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : A/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych /DzU 19/04 poz 177 / z póżniejszymi zmianami B/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 cyt.Ustawy Prawo zamówień publicznych C/ wykonawcy zapewniający pracowników o odpowiednich kwalifikacjach do realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą : spełnia /nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie ,iż spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ,oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2.aktualny odpis / ważność odpisu lub zaświadczenia o wpisie - 6 miesięcy/ , z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem 3.ważną umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy PZP ustanowić swojego pełnomocnika. 4.w przypadku Wykonawcy którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów ,o których mowa w pkt. 2 ,składa kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednika dokumentu lub dokumentów wystawione zgodnie z prawem kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski ,poświadczonym przez Wykonawcę ,lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 5.potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy 6.Ponadto Wykonawca załączy do oferty : wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę 7.oświadczenie , że dokona ubezpieczenia NNW wskazanych pisemnie przez Zamawiającego uczestników szkolenia na czas jego trwania ,którego koszt jest elementem kosztorysu ofertowego 8.oświadczenie o akceptacji załączonego do SIWZ wzoru umowy i zobowiązanie do jej podpisania w przypadku wygrania przetargu w terminie w SIWZ określonym 9. Oświadczenie o akceptacji poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 i 88 Ustawy PZP ewentualnych omyłek w ofercie. 10. Oświadczenie ,że zorganizuje niezbędne egzaminy UDT dla uczestników szkolenia których koszt jest elementem kosztorysu ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków , ul. Wąwozowa 34 pok. 213 - siedziba Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00 , lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego : 31-752 Kraków , ul. Wąwozowa 34 , pokój 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części
- 169.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisu agregatów i szaf klimatyzacyjnych oraz klimakonwektorów w Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 roku - etap II
- 183.2024 Wyłonienie wykonawcy na dostawę mikroskopu polaryzacyjnego na potrzeby Instytutu Archeologii UJ.
- Zakup autobusu na potrzeby uczniów z dysfunkcją wzroku z Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Wymiana oświetlenia na hali produkcyjno-magazynowej B 1.2 oraz wymiana RG nN w kompleksie C zlokalizowanych na terenie Business Park Nad Drwiną w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd systemów wentylacji w tunelu
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa i wdrożenie bezterminowej licencji gotowego zintegrowanego systemu Bibliotecznego i aplikacji mobilnej, migracją danych i przeprowadzenie szkoleń w Bibliotece Publicznej Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Bazy danych, bezpieczeństwo sieci, Cyberbezpieczeństwo, Konteneryzacja, Python, Rozwiązania Chmurowe, SQL, Usługi sieciowe, VBA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy dla 150 kierowców.
- Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: CompTIA, EDB, HPE, IBM, ITIL, Microsoft, Mile2, Red Hat, SAP, SUSE, Vmware
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.