eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człopa › Przebudowa drogi Dzwonowo Dłusko dł. 2,20 km w rodzaju budowy B, w tym 1,92 km w szer. jezdni 3,50 m, 0,28 km w szer. jezdni 5,00 m.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Człopa: Przebudowa drogi Dzwonowo Dłusko dł. 2,20 km w rodzaju budowy B, w tym 1,92 km w szer. jezdni 3,50 m, 0,28 km w szer. jezdni 5,00 m.
Numer ogłoszenia: 110267 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel. 062 2591069, fax 067 2591065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czlopa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Dzwonowo Dłusko dł. 2,20 km w rodzaju budowy B, w tym 1,92 km w szer. jezdni 3,50 m, 0,28 km w szer. jezdni 5,00 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi Dzwonowo Dłusko dł. 2,20 km w rodzaju budowy B, w tym 1,92 km w szer. jezdni 3,50 m, 0,28 km w szer. jezdni 5,00 m Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót: roboty rozbiórkowe krawężnika (226,0 mb), istniejącej podbudowy tłuczniowej (2284,0 m2), istniejącej podbudowy z brukowca (130,0 m2), wycinka drzew (15 sztuk), roboty pomiarowe (2460,0 mb), wyrównanie istniejącej nawierzchni z asfaltobetonu (1216 m2), ułożenie nawierzchni asfaltobetonu (8018,0 m2), ułożenie nawierzchni z kostki brukowej (3266,0 m2), ustawienie krawężnika ulicznego (1290,0 mb), wykonanie ławy pod krawężnik z oporem z B15 (77,40 m3) dodatek za ustawienie krawężnika na łukach (173,0 mb), wykonanie wykopów wywóz zbędnej ziemi, wykonanie koryta pod drogi, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku w korycie dróg i na poszerzeniach (845,0 m3), zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 15 cm. (5633,0 m2), wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, wykonanie ścieku z brukowca polnego (260,0 mb) wykonanie ścieku z kostki brukowej betonowej (240,0 m2) obłożenie skarp brukiem polnym (320,0 m2), czyszczenie wpustów ulicznych i przykanalików (8 sztuk), wykonanie studzienek ściekowych (2 sztuki) wykonanie przykanalików z rur PVC Ø 200 (L=20,0 m), regulacja włazów istniejących studzienek (16 sztuk), ustawienie słupków do znaków drogowych (10 sztuk), przymocowanie znaków drogowych (10 sztuk).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 29.81.43.30 - Chodniki Kod CPV wg słownika 2008: 34.95.33.00 - Chodniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10000.00 złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubierać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22.ust.1 Prawa zamówień publicznych (Pzp). 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na postawie art. 24 Pzp. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów zgodnie z przepisami § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) i wymienionych szczegółowo w § 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z § 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności należy dołączyć: - potwierdzoną kopię uprawnień do kierowania budową i robotami kierownika budowy w specjalności drogowej, - potwierdzoną kopię aktualnego dowodu wpisu kierownika budowy na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie co najmniej: układarkę mas bitumicznych, walec statyczny samojezdny, walec statyczny samojezdny ogumiony, walec wibracyjny samojezdny, skrapiarka do bitumu, szczotki mechaniczne, równiarka samojezdna, spycharka, zrywarka przyczepna, samochody dostawcze, samochody ciężarowe samowyładowcze, koparka gąsienicowa), a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej narzędziami i urządzeniami równoważnymi, c) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w szczególności należy dołączyć: d) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Zamawiający wymaga zrealizowania co najmniej dwóch podobnych inwestycji. 3) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się z w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 30 % zaoferowanej ceny (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 30% zaoferowanej ceny, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5) Upoważnienie do podpisania oferty (jeśli dotyczy). 6) Kosztorys ofertowy. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czlopa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana ze środków finansowych Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych Województwa Zachodniopomorskiego - Umowa dofinansowania Nr 39/DRW-II/28-07/07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.