eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Dostawa kruszyw na plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Jabłonka: Dostawa kruszyw na plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka w roku 2009
Numer ogłoszenia: 110244 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszyw na plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy - wg zamówień Zamawiającego - następujących kruszyw na plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka Zadanie obejmuje sukcesywne dostawy - wg zamówień Zamawiającego pospóły, tłucznia kamiennego, piasku łamanego oraz klińca na plac, inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka w roku 2009 a/ pospóła /żwir rzeczny/ frakcji 150 mm - w ilości 2800m3 b/ tłuczeń kamienny frakcji 45-63mm - w ilości 1900m3 c/ piasek łamany frakcji 0-2 mm - w ilości 80m3 d/ kliniec frakcji 4-31,5 mm - w ilości 1500m3 w/w kruszywa dostarczane będą samochodami o ładowności 10m3, na specjalne zlecenie Zamawiającego samochodami o ładowności powyżej 10m3 Zapotrzebowanie ilościowe na w/w kruszywa określone w pkt. II.1.3) stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 60.12.21.30 - 60.12.21.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 wyżej wymienionej ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/ Wykaz wykonanych tożsamych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonanie należycie - zał. nr 3 do SIWZ - co najmniej jedna dostawa kruszyw o minimalnej wartości 100 000,00 zł brutto w zakresie dostawy kruszyw W celu potwierdzania, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ Ponadto Wykonawca powinien załączył do oferty : a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru, - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. b/ Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ c/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty o których mowa w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r (Dz. U. nr 87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006r) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka pok. 206 Osobami do kontaktów są: mgr inż. Damian Kowalczyk 0182611142 inż. Marcelina Machaj 0182611146.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 1 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27 kwietnia 2009r o godz. 10.30, w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.