eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Bytom: Bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2008
Numer ogłoszenia: 11023 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, fax 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Bytom w 2008 roku, na wskazanie zamawiającego, w cenach jednostkowych, obejmujące następujące zadania: Zadanie 1 - bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w 2008 roku w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu; Zadanie 2 - bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w 2008 roku w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki; Zadanie 3 - bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych w 2008 roku na terenie Gminy Bytom. 2. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), założenia do kalkulacji jednostkowych oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: Zadanie 1 - 27.000,00 zł, Zadanie 2 - 27.000,00 zł, Zadanie 3 - 57.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Getinbank Oddział Bytom 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731 w terminie zapewniającym jego wpływ do czasu złożenia oferty z dopiskiem - Wadium dot. zamówienia publicznego pn. Bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2008 - zadanie nr 5. Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35, pok. nr 14, najpóźniej w terminie składania ofert. 6. Nie wniesienie lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: ZADANIE 1 (drogi gminne) a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał remonty nawierzchni dróg z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.); c) Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności : co najmniej jednym walcem statycznym, co najmniej jednym recyklerem, co najmniej jednym rozściełaczem masy bitumicznej, co najmniej jednym kotłem do produkcji asfaltu lanego oraz co najmniej jedną frezarką do nawierzchni bitumicznej. ZADANIE 2 (drogi gminne) a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał remonty nawierzchni dróg z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.); c) Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności : co najmniej jednym walcem statycznym, co najmniej jednym recyklerem, co najmniej jednym rozściełaczem masy bitumicznej, co najmniej jednym kotłem do produkcji asfaltu lanego oraz co najmniej jedną frezarką do nawierzchni bitumicznej. ZADANIE 3 (drogi powiatowe, wojewódzkie i krajowe) a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał remonty nawierzchni dróg z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej wartości co najmniej 1.200.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.); c) Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności : co najmniej jednym walcem statycznym, co najmniej jednym recyklerem, co najmniej jednym rozściełaczem masy bitumicznej, co najmniej jednym kotłem do produkcji asfaltu lanego oraz co najmniej jedną frezarką do nawierzchni bitumicznej. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 4. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III.2) pkt 2 lit. a ogłoszenia, 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III.2) pkt 2 lit. b ogłoszenia, 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z warunkiem określonym w sekcji III.2) pkt 2 lit.c ogłoszenia, Wykonawca powinien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 3,4 i 5 składa dokument lub dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 - II piętro, pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 - II piętro, pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w 2008 roku w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w 2008 roku w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w 2008 roku w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w 2008 roku w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych w 2008 roku na terenie Gminy Bytom..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych w 2008 roku na terenie Gminy Bytom..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.