Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-12
Kętrzyn: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kętrzyn.
Numer ogłoszenia: 110234 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. 1.1 Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych w ilości około 114,3 ton. W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : - demontaż pokrycia dachowego z obiektów wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ; - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i składowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przeka-zania odpadu) określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). 1.2 Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych w ilości około 18,4 ton. W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsc zbiórki wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ do miejsca unieszkodliwiania; - rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przekazania odpadu) określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo : - zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem; - zmniejszenia ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest; - zwiększenia ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest, w granicach 20 % . 3. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie wykonawcy. 4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia również: - sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy, - zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami); - warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, - nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód. 5.Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 6. Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości. 7. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi/administratorowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 8. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/administratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg , potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy takiego potwierdzenia przez właściciela/administratora nieruchomości. W przypadku uznania zasadności odmowy powyższego potwierdzenia przez właściciela/administratora nieruchomości zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac. 9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 8. 10. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. CPV : 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90650000-8 Usługi usuwania azbestu 90512000-9 Usługi transportu odpadów 45262660-5 Usuwanie azbestu. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9, 45.26.26.60-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z poźn. zm.) lub ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013. poz. 21 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 1 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 1 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zostały przeszkolone w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 1 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.98
- 2 - Termin realizacji - 0.02
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Za zgodą stron umowy dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji zamówienia, wynikające z uzasadnionego wniosku właściciela/administratora nieruchomości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn
pok.17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie z WFOŚiGW w Olsztynie;.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych w ilości około 114,3 ton. W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : - demontaż pokrycia dachowego z obiektów wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ; - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i składowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przeka-zania odpadu) określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo : - zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem; - zmniejszenia ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest; - zwiększenia ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest, w granicach 20 % . 3. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie wykonawcy. 4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia również: - sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy, - zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami); - warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, - nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód. 5.Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 6. Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości. 7. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi/administratorowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 8. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/admi-nistratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieru-chomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg , potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy takiego potwierdzenia przez właściciela/admi-nistratora nieruchomości. W przypadku uznania zasadności odmowy powyższego potwierdzenia przez właści-ciela/administratora nieruchomości zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac. 9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 8. 10. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. CPV : 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90650000-8 Usługi usuwania azbestu 90512000-9 Usługi transportu odpadów 45262660-5 Usuwanie azbestu. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9, 45.26.26.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.98
- 2. Termin realizacji - 0.02
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych w ilości około 18,4 ton. W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsc zbiórki wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ do miejsca unieszkodliwiania; - rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przekazania odpadu) określonych rozporzą-dzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo : - zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem; - zmniejszenia ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest; - zwiększenia ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest, w granicach 20 % . 3. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie wykonawcy. 4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia również: - sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy, - zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami); - warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, - nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód. 5.Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 6. Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości. 7. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi/administratorowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 8. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/administratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieru-chomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg , potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy takiego potwierdzenia przez właściciela/admi-nistratora nieruchomości. W przypadku uznania zasadności odmowy powyższego potwierdzenia przez właściciela/administratora nieruchomości zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac. 9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 8. 10. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. CPV : 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90650000-8 Usługi usuwania azbestu 90512000-9 Usługi transportu odpadów 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 90.60.00.00-3, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.98
- 2. Termin realizacji - 0.02
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Budowa ścieżki rowerowej Kętrzyn - Gierłoż - Parcz etap II
- Dostawa ryb, przetworów rybnych, warzyw mrożonych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- 4/TP/2024 Transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy ZU w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: Usuwanie azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.