Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Tarnów: dostawa odczynników do badań analitycznych wraz z dzierżawą aparatu biochemicznego
Numer ogłoszenia: 110230 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp. z o. o. , ul. M. Skłodowskiej-Curie 1, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 631 02 10, faks 14 627 44 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zps.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników do badań analitycznych wraz z dzierżawą aparatu biochemicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 36 miesięcy odczynników i wszystkich składników umożliwiających wykonywanie testów na oferowanym aparacie wraz z dzierżawą aparatu biochemicznego dla laboratorium analitycznego w Zespole Przychodni Specjalistycznych sp. zo.o. w Tarnowie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr II do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr II do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr II do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr II do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr II do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane urządzenie jest dopuszczone do obrotu i używania na terenie RP, w szczególności że spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz.679). (załącznik nr IV). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt jest kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4. Wykonawca wskaże część zamówienia, którą powierzy podwykonawcom . Nie dołączenie do oferty tego załącznika będzie traktowane jako brak uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku kiedy konieczność wprowadzenia zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany takie będą korzystne dla zamawiającego. Szczegóły zakres i warunki przewidywanych zmian określone są w projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zps.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Przychodni Specjalistycznych sp. zo.o., ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1, 33-100 Tarnów, pok. nr 425.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Przychodni Specjalistycznych sp. zo.o., ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1, 33-100 Tarnów, pok. nr 425 lub sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa noży do mikrotomu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa Mediateki wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Wymiana urządzeń pomiarowych - wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach zarządzanych przez MZB w Tarnowie
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej strony internetowej Muzeum wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego
- ,,Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - niektórych terenów i obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w II połowie 2024 roku''
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Dzierżawa analizatora ELISA wraz z odczynnikami do oznaczania galaktomannanu dla Laboratorium Mikrobiologii
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.