eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-04

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 110214 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87660 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski, Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653149, faks 041 2651429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1876); c) Zarządzeniu Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; d) Zarządzeniu Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; e) Zarządzeniu Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów leśnika; f) Zarządzeniu Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących zarządzeniach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dot. mundurów leśnika. Szczegółowy opis zamówienia tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów dostępna jest do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu http://bedon.lasy.gov.pl/pl/118,dokumentacja-techniczno-technologiczna.html. Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: -odzież ochronna (ubrania) wymagania ogólne PN-EN 340:2006 -środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 -obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 -odzież ochronna -ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 -odzież ochronna -wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007 oraz załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania leśnika zawiera tabela poniżej: marynarka męska - 9 szt., spodnie męskie - 14 szt., marynarka męska oleofobowa - 4 szt., spodnie męskie oleofobowe - 12 sz., koszula męska - 29 szt., koszula bawełna męska - 25 szt., krawat - 10 szt., czapka - 3 szt., płaszcz męski - 1 szt., kapelusz męski - 1 szt., kurtka męska - 12 szt., szalik - 2 szt., rękawice męskie - 7 szt., skarpety letnie termoakt. - 44 szt., skarpety przejściowe termoaktyw.- 41 szt., skarpety zimowe termoaktywne - 34 szt., półbuty męskie -19 szt., koszula męska - 39 szt., koszula męska bawełna - 35 szt., sweter - 29 szt., kamizelka - 9 szt., bluza z polaru - 24 szt., kurtka wierzchnia - 9 szt., czapka zimowa - 7 szt., półbuty Sympatex - 16 szt., półbuty Goretex - 14 szt., bluza z kamizelką - 5 szt., spodnie letnie - 45 szt., czapka letnie - 7 szt., kurtka zimowa - 9 szt.,- spodnie zimowe - 12 szt. czapka zimowa - 1 szt., trzewiki Sympatex - 11 szt., trzewiki Goretex niskie - 11 szt., trzewiki Goretex wysokie - 5 szt., trzewiki Thinsulate Sympatex - 6 szt., trzewiki Thinsulate Goretex niskie - 1 szt., trzewiki Thinsulate Goretex wysokie - 6 szt., oznaki służbowe - 4 szt., BHP ubranie całoroczne z membra. - 3 szt., kurtka i spodnie p.deszcz. - 3 szt., koszula rob. dł rękaw - 46 szt., koszula krótki rękaw - 46 szt., koszula termoaktywna kr. rękaw - 49 szt., koszula dł rękaw - 49 szt., kalesony męskie termoakt. - 49 szt., buty terenowe wodoodporne - 3 szt., skarpety letnie termoakt. - 99 szt., skarpety zimowe termoakt. -99 szt., czapka letnie - 3 szt., czapka ocieplona - 3 szt., hełm ochronny - 3 szt., kamizelka ostrzegawcza - 3 szt., rękawice robocze - 3 szt., fartuch roboczy - 2 szt.,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.21.20.00 - Płaszcze 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.22.32.00 - Kurtki 18.23.20.00 - Spódnice 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.53.00 - Swetry 18.33.20.00 - Koszule 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.33.20 - Czapki 18.42.30.00 - Krawaty 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.22.00 - Buty gumowe 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka - Bałata Piotr Bałata Spółka Jawna, ul. Mieszka I-go 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106349,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106986,00

  • Oferta z najniższą ceną: 106986,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106986,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.