eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parchowo › Nadbudowa ze zmianą konstrukcji dachu, dobudowa zewnętrznej klatki schodowej budynku WDK Gołczewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Parchowo: Nadbudowa ze zmianą konstrukcji dachu, dobudowa zewnętrznej klatki schodowej budynku WDK Gołczewo
Numer ogłoszenia: 110211 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parchowo, ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214466, fax 059 8214466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa ze zmianą konstrukcji dachu, dobudowa zewnętrznej klatki schodowej budynku WDK Gołczewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane: uzupełnienie stolarki, roboty wykończeniowe dachu wraz z instalacją odgromową, uzupełnienie instalacji elektrycznej, wykonanie podłóg poddasza oraz klatki schodowej, ocieplenie ścian, wykonanie schodów zewnętrznych, utwardzenie działki, ocieplenie poddasza i tynki wewnętrzne, roboty remontowo budowlane istniejącej części budynku ,wykonanie wiaty na zabytkową motopompę , wykonanie pokrycia na budynku gospodarczym oraz wyposażenie sali wiejskiej w stoły i krzesła.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.13.33.12 - Stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10.000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD OFERENTÓW: 2.1.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją b)terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe 2.2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano : zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem, niekaralność ( na podstawie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego), nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ( na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS ). 2.3.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, do których załączono: oświadczenie o zatrudnianiu w ciągu ostatnich 3 lat średniorocznie co najmniej 8 pracowników oraz oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. pod uwagę będą brane oferty do których załączono zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia kierownika budowy w branży budowlano - konstrukcyjnej bez ograniczeń. 2.4W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego : pod uwagę będą brane oferty, w których : wykazano nie mniej niż 5 zamówień w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze, wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat - roboty związane z budową, remontem, modernizacją kubaturowych obiektów 2.5. W zakresie sytuacji ekonomicznej , finansowej i zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca udokumentuje, że : a)jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, tzn. pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano posiadanie obrotowych środków finansowych lub zdolność kredytową tzn. możliwość dostępu do środków na kwotę nie mniejszą niż 350.000 zł. b)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2.6 W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkty 2.1 b), 2.3, 2.4, 2.5 a), 2.5b), sprawdzane będą łącznie ( pod uwagę będzie brany łączny potencjał oferentów składających ofertę wspólną ). Punkty 2.1 a) i 2.2, ) - sprawdzane będą indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną ( każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń ). 2.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji 2.W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. DOKUMENTY ( potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ): 1.Kserokopia dowodu wpłacenia (wniesienia) wadium przetargowego. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: a)umowę - regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która w sposób jednoznaczny określać będą między innymi : - cel gospodarczy - przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia -oznaczenie czasu trwania umowy obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi -zasady reprezentacji - wskazanie pełnomocnika ( lidera ) do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej ( art. 369 KC ) za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia -wykluczenie wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu rękojmi, gwarancji -zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego ; b)umowę spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę ( dotyczy sytuacji gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w Rozdziale IX ust. B pkt 2 specyfikacji ). 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 oraz w art. 24 ust. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. 8.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7; 9.Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji ; 10.Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - według wymagań określonych w Rozdziale VIII ust.2 pkt 2.3 specyfikacji ; 11.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych zbliżonych co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych zamówieniem, według wzoru podanego w załączniku nr 9 do specyfikacji. Przy sporządzaniu wykazu należy uwzględnić wymagania zawarte w Rozdziale VIII ust.2. pkt 2.4 a) i 2.4 b) specyfikacji. 12.Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w pkt.11 zostały wykonane z należycie-referencje. 13.Sprawozdanie finansowe za lata 2004, 2005, 2006, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - informacja finansowa za lata 2004, 2005, 2006, określająca obroty, zysk netto oraz zobowiązania i należności ogółem, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do specyfikacji. 14.Informacja banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż w 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16.Propozycja wstępnego harmonogramu rzeczowego robót określającego szczegółowo terminy realizacji robót oraz etapy fakturowania. 17.Szczegółowy kosztorys ofertowy, określający cenę oferty. Sposób opracowania kosztorysu ofertowego i obliczenia tej ceny zawarto w Rozdziale XVI specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parchowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Parchowie ul. Krótka 2 , 77-124 Parchowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: w sekretariacie (pok nr 6) Urzędu Gminy w Parchowie ul. Krótka 2 , 77-124 Parchowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Sektorowy Program Operacyjny -Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.