eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Barczewo: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie
Numer ogłoszenia: 11020 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425390 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie, ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514-84-41 w. 226, faks 89 532-87-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie: Część I - Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min. 60 % w kostce w opakowaniach 200 - 250 g. 9 000 kg - olej roślinny 400 l Część II - Kasza jęczmienna 3 000 kg - Makaron (świderek, kolanko) 3 500 kg - Mąka pszenna 1 500 kg - Ryż biały 2 000 kg Część III - Koncentrat pomidorowy 30% 1 200 kg - Leczo pieczarkowe 1 300 kg - Szczaw konserwowy 500 kg Część IV - Rosół jarzynowy w proszku 800 kg - Bazylia susz 2 kg - Czosnek granulowany 1 kg - Koperek susz 20 kg - Liść laurowy 15 kg - Pietruszka nać susz 20 kg - Majeranek susz 20 kg - Musztarda 150 kg - Ocet 100 l - Pieprz czarny mielony 30 kg - Przyprawa w płynie 600 l - Przyprawa w proszku 600 kg - Sól 1 500 kg - Ziele angielskie 15 kg Część V - Cukier biały 3 000 kg - Marmolada 2 000 kg 2. Towar, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia musi być świeży, a także odpowiednio opakowany (opakowanie do kontaktu z żywnością), powinien być odpowiednio opisany: nazwa artykułu, dane producenta, waga opakowania, termin przydatności do spożycia lub data produkcji z opisanym terminem ważności - opis powinien dotyczyć danej dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą część zamówienia. 4. Dostawa towaru realizowana będzie w terminach i ilościach uzgodnionych z inspektorem ds. żywnościowych Przemysławem Karwowskim tel. 514 - 84 - 41 wew. 170 w okresie określonym w umowie. Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, z możliwością dostaw w godzinach wskazanych przez zamawiającego. O ilości partii dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę, na 2 dni przed terminem dostawy telefonicznie bądź faksem. 5. Pojazd, którym będzie dostarczany towar powinien spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003r . nr 21 poz. 179). Koszt transportu powinien być wliczony w cenę towaru. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi mieć wdrożony system HACCP. 7. Podane ilości należy traktować jako maksymalne, szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 8. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za każdą dostawę. 9. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. 10. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem: zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy lub umotywowanego pisemnego wniosku wykonawcy, o wskaźnik obliczony na podstawie średnich cen wybranych towarów usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Urząd Statystyczny w Olsztynie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.89.20.00 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze 15.87.23.00 - Zioła 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.11.20 - 15.87.11.20 15.87.21.00 - Pieprz 15.87.24.00 - Sól .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Tłuszcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MONA-KONTRA Sp. z o.o., ul. Mjr. Hubala 6, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38440,50

  • Oferta z najniższą ceną: 38440,50 / Oferta z najwyższą ceną: 46716,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przyprawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART - LINE Sp. z o.o. ODDZIAŁ GIŻYCKO, ul. Białostocka 31, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11375,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9701,88

  • Oferta z najniższą ceną: 9701,88 / Oferta z najwyższą ceną: 20651,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.