eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Radków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Radków: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Radków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 110120 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków , Radków 99, 29-135 Radków, woj. świętokrzyskie, tel. 034 3541120 w. 32, faks 034 3541120 w. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.gminaradkow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Radków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Radków z następujących sołectw: Bałków, Bieganów, Brzeście, Chycza, Dzierzgów, Kossów, Krasów, Kwilina, Ojsławice, Radków, Skociszewy, Sulików, Świerków i Nowiny-Dębnik oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z nieruchomości Radków 99 w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, wprowadzonego uchwałą nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego 2012-2018 oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminu utrzymania czystości i porządku a ternie Gminy Radków 2)Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży nieruchomości zamieszkałe w worki do gromadzenia odpadów komunalnych przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga również dostarczenia worków do Urzędu Gminy Radków 99 oraz sołtysom wsi, które będą przeznaczone dla mieszkańców nieruchomości zamieszkałych. Koszt wyposażenia nieruchomości w worki leży po stronie Wykonawcy. 3) Nieruchomości na terenie gminy Radków wyposażone będą we własne pojemniki o poj. 120L, 240L i 1100L, które posiadają uchwyty transportowe i załadunkowe, przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki nie jest przedmiotem zamówienia. 4) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstałych na terenie nieruchomości niezamieszkałych oraz powstałych w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 5) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całości odpadów komunalnych wytworzonych na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, a w szczególności: zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych - kod odpadu 20 03 01; papier, tektura - kod odpadu 15 01 01, 20 01 01 szkło - kod odpadu 15 01 07, 20 01 02 metale - kod odpadu 15 01 04, 20 01 40tworzywa sztuczne - kod odpadu 15 01 02, 20 01 39 opakowania wielomateriałowe - kod odpadu 15 01 05,meble i inne odpady wielkogabarytowe - kod odpadów 20 03 07;odpady remontowo - budowlane i rozbiórkowe - kod odpadów 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, , 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, ex 20 03 99 inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady ulegające biodegradacji - kod odpadu 20 01 08, 20 02 01 przeterminowane leki- kod odpadu 20 01 31, 20 01 32 chemikalia i akumulatory - kod odpadu 20 01 34, 20 01 29, 20 01 30 zużyte opony - 16 01 03 drobny sprzęt elektryczny i elektroniczny -kod odpadu 20 01 35, 20 01 23, 20 01 36 odpady niewymienione w innych podgrupach - kod odpadu 20 03 99. Z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z nieruchomości Radków 99 odbierane będą odpady z pojemników 1100L:- Pojemnik żółty - metale ( kod odpadu 15 01 04, 20 01 40), tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02, 20 01 39), opakowania wielomateriałowe (kod odpadu 15 01 05) - Pojemnik niebieski - papier, tektura (kod odpadu15 01 01, 20 01 01) - Pojemnik zielony - szkło (kod odpadu 15 01 07, 20 01 02). 2. Zabudowa jednorodzinna. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych: a) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120L, 240L lub workach o pojemności 120L. Pojemniki (worki), w dniu odbioru odpadów, właściciel nieruchomości wystawi przed posesje. Zamawiający wymaga aby do pojemnika dokładany był worek żółty i czarny w systemie na wymianę. Częstotliwość odbioru z nieruchomości odpadów zmieszanych - 1 raz w miesiącu w godzinach pracy Wykonawcy, b) selektywnie zbierane odpady komunalne gromadzone będą w workach o pojemności 120L. Wprowadza się następujące rodzaje worków: ŻÓŁTY - tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe - worek 120L ZIELONY - szkło- worek 120L NIEBIESKI - papier, tektura- worek 120L BRĄZOWY - odpady biodegradowalne - worek 120L CZARNY - pozostałe odpady zmieszane 120L. Worki, w dniu odbioru odpadów, właściciel nieruchomości wystawi przed posesję. Worki będą wydawane właścicielom nieruchomości w systemie na wymianę tj. worki puste za worki pełne. Ilość pozostawionych worków uzależniona jest również od zapotrzebowania właściciela nieruchomości. Częstotliwość odbioru z nieruchomości w/w odpadów selektywnie zebranych - 1 raz w miesiącu w godzinach pracy Wykonawcy, c) chemikalia i akumulatory, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony - bezpośrednio z nieruchomości jeden raz w roku, d) małe ilości odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstałe w wyniku drobnych prac remontowych - Odbiór odpadów gromadzonych w odpowiednich kontenerach dostarczanych przez Wykonawcę na zgłoszenie właściciela, e) przeterminowane leki - odbiór z apteki zlokalizowanej w Budynku Administracyjnym Urzędu Gminy Radków 99 na zgłoszenie f) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz baterii - jeden raz w roku z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do powierzenia odbierania i zagospodarowania tych odpadów innemu przedsiębiorcy. 3. Zabudowa wielorodzinna. Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: a) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 1100L. Pojemniki będą opróżniane na terenie nieruchomości. Częstotliwość odbioru z nieruchomości odpadów zmieszanych - 1 raz w miesiącu w godzinach pracy Wykonawcy, b) selektywnie zbierane odpady komunalne gromadzone będą w workach o pojemnościach i kolorach jak w Dziale II ust. 2 pkt b). Worki będą odbierane z terenu nieruchomości. Częstotliwość odbioru z nieruchomości w/w odpadów selektywnie zebranych - 1 raz w miesiącu w godzinach pracy Wykonawcy c) chemikalia i akumulatory, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony - bezpośrednio z nieruchomości jeden raz w roku. d) małe ilości odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstałe w wyniku drobnych prac remontowych - odbiór odpadów gromadzonych w odpowiednich kontenerach dostarczanych przez Wykonawcę na zgłoszenie właściciela, e) przeterminowane leki - odbiór z apteki zlokalizowanej w Budynku Administracyjnym Urzędu Gminy Radków 99 na zgłoszenie f) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz baterii - jeden raz w roku z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do powierzenia odbierania i zagospodarowania tych odpadów innemu przedsiębiorcy.4. Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. a) Wykonawca jest obowiązany do spełnienia wymagań określonych w art. 9d ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) Wykonawca jest obowiązany do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych bezpośrednio do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych przyporządkowanych do regionu 3 określonych w uchwale Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego nr XXI/361/12 z dnia 28 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012 - 2018; c)Wykonawca jest obowiązany do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., art. 17, d) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie instalacji a w szczególności regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych do których przekazywał będzie odpady e) Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. 5. Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości. Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie określono w Dział III pkt 1 ppkt.4. 6. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska. Pojazdy specjalistyczne i uniwersalne do odbioru odpadów komunalnych muszą spełniać wymogi opisane w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 7. Obowiązki prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. a) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek prowadzenia pełnej dokumentacji wymaganej obowiązującymi w danym czasie przepisami prawa, odzwierciedleniem której będą półroczne sprawozdania. b) sprawozdanie należy przekazać na obowiązującym druku w formie papierowej na adres Urzędu Gminy w Radkowie tj. 29-135 Radków 99, w ustawowym terminie. c) sprawozdanie winno być opatrzone datą oraz imieniem i nazwiskiem osoby go sporządzającej w imieniu Wykonawcy oraz uzyskać akceptację osoby reprezentującej Wykonawcę, d) w celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa wyżej, Wójt Gminy Radków może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, e) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu miesięcznych informacji o ilości odebranych odpadów wraz z kserokopii kart przekazania odpadu pocztą tradycyjną na adres 29-135 Radków 99 lub elektroniczną na radkow@radkow.ugm.pl niezwłocznie po zakończeniu miesiąca f) w przypadku gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie Wójt Gminy Radków wezwie Wykonawcę, który przekazał sprawozdanie, do jego uzgodnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. 8. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy odbierającemu odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. a) Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia obowiązany jest spełnić wszystkie wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) stworzenie i przedstawienie do akceptacji szczegółowego harmonogramu odbierania odpadów zgodnie z Działem III pkt.2 i 3 niniejszej specyfikacji najpóźniej do dnia podpisania umowy. Harmonogram musi zapewniać regularność i powtarzalność odbierania odpadów. Powinien być przejrzysty, łatwy do odczytania c) Zamawiający wymaga aby odpady selektywne i zmieszane były odbierane w jednym dniu ale nie wolno do jednego samochodu zbierać odpadów zmieszanych i wysegregowanych d) odbiór i zagospodarowanie odpadów w dni powszednie w godzinach pracy Wykonawcy, e) powiadamianie Urzędu Gminy w Radkowie o zmianie harmonogramu odbioru odpadów z nieruchomości w odpowiednio wcześniejszym terminie, f) wywiązywanie się z terminów odbioru odpadów zawartych w harmonogramie g) dotarcie do każdej nieruchomości zlokalizowanej na terenie gminy, do której możliwy jest dojazd posiadanym sprzętem technicznym, a w przypadku trudności z dojazdem dojście pracowników Wykonawcy po odpady wystawione przed posesję, h) po opróżnieniu pojemników należy odstawić je na miejsce i w razie potrzeby posprzątać rozsypane odpady, i) terminowe oraz rzetelne wykonywanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa i przekazywanie ich Zamawiającemu, j) posiadanie umów z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych wskazaną w Planie gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego i innymi kontrahentami w zakresie zagospodarowania odpadów wysegregowanych oraz okazanie ich zamawiającemu na żądanie, k) ponosić koszty naprawy szkód powstałych z winy Wykonawcy podczas wykonywania usługi odbioru odpadów komunalnych) Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu gminy w celu zlokalizowania zakresu usług, m) Wykonawca, który wygra przetarg a nie posiada wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Radków, ma obowiązek uzyskać taki wpis przed podpisaniem umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów. Nie uzyskanie wpisu do rejestru jest jednoznaczne z rezygnacją z zawarcia umowy, n) Zamawiający wymaga od Wykonawcy przekazywania mu w formie elektronicznej informacji o adresach nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady, nieujętych w gminnym systemie gospodarowania odpadami 9. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie. a) powierzchnia gminy wynosi 8640 ha b) liczba gospodarstw domowych wynosi 853 z czego w zabudowie jednorodzinnej jest 842 gospodarstw domowych (845 budynków mieszkalnych), a w zabudowie wielorodzinnej 8 gospodarstw domowych (2 budynki mieszkalne). Podana ilość gospodarstw jest wartością na dzień 30.04.2015 i może ulec zmianie w trakcie trwania zamówienia. c) Gospodarstw domowych segregujących odpady na dzień 30.04.2015 było 18 %. d) orientacyjna długość dróg na terenie gminy przy których znajdują się nieruchomości zamieszkałe z których będą odbierane odpady komunalne to 167 km e) Ilości zebranych odpadów:2013 rok [Mg] odpady zmieszane 154,1 Odpady segregowane 26,1 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 8,0 Odpady wielkogabarytowe 1,1, 2014 rok [Mg] odpady zmieszane 178,2 Odpady segregowane 28,90 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 3,5 Odpady wielkogabarytowe 4,9..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 PLN przed terminem składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazanie, że należycie zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , co najmniej 1 zamówienie polegające na odbiorze odpadów komunalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy o łącznej masie minimum- 250 Mg/rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy:Wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej:dwóch samochodów specjalistycznych przystosowanych do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych,dwóch samochodów przystosowanych do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych,jednego samochodu do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złoży oświadczenie o wielkości średniego rocznego zatrudnienia oraz liczebności personelu posiadającego specjalistyczne przygotowanie do zarządzania gospodarką odpadami,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

podwykonawców w sytuacji gdy z przyczyn organizacyjnych istnieje taka potrzeba dla prawidłowego wykonania umowy, nastąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, nastąpienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, terminu realizacji zamówienia , z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usługi, zmian zakresu usługi przez wprowadzenie nowych posesji wynikających z potrzeb zamawiającego, innych istotnych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaradkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radkowie, Radków 99, 29-135 Radków pok. Nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radkowie, Radków 99, 29-135 Radków, Sekretariat pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.