eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa, montaż i uruchomienie cental telefonicznych dla Inspektoratów ZUS w Lubinie, Głogowie i Jaworze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Legnica: Dostawa, montaż i uruchomienie cental telefonicznych dla Inspektoratów ZUS w Lubinie, Głogowie i Jaworze.
Numer ogłoszenia: 110089 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, fax 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie cental telefonicznych dla Inspektoratów ZUS w Lubinie, Głogowie i Jaworze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie cental telefonicznych dla Inspektoratów ZUS w Lubinie, Głogowie i Jaworze. Szczegółowy zakres, sposób i standard wykonania zamówienia wraz z warunkami został określony w części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.54.30.00 - Centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny dokument - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie spełniony, jeżeli zostanie udokumentowany przez każdy podmiot osobno. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) Oświadczenia zał. nr 2 do instrukcji pn. \Wykaz doświadczenia zawodowego podmiotu\. 2) Dokumentów potwierdzających, że wymienione w zał. nr 2 zadanie zostało wykonane należycie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Ad 1) Wykaże w zał. nr 2 pn.\Wykaz doświadczenia zawodowego podmiotu\, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwa zadania związane z dostawą, montażem i uruchomieniem central telefonicznych wraz z osprzętem o podobnych założeniach technicznych na kwotę nie mniejszą niż 110.000 zł każde. Z uwagi na charakter zamówienia (świadczenie usług gwarancyjnych w ramach zawartej umowy) Zamawiający dopuszcza w zał. nr 2 do instrukcji wykazanie zadań aktualnie wykonywanych pod warunkiem przedłożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonywanie tych świadczeń. Ad 2) Potwierdzi dokumentami, że zadanie/zadania wskazane w zał. nr 2 do instrukcji zostało/są należycie wykonane. Z dokumentu winno wynikać: a) zakres zadania odpowiadający zakresowi przedmiotowego zadania, b) wartość zadania, c) należyte wykonanie zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia u źródła czy zadanie/zadania, o których mowa w zał. nr 2 do instrukcji rzeczywiście zostały wykonane należycie. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą się uzupełniać. Warunek zostanie spełniony jeżeli jeden, niektórzy lub każdy z podmiotów wykaże spełnienie warunku pkt 2. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek określony w pkt. 3 zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy na zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy dokumentów: 1) aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, 2) aktualnego zaświadczenia z Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Warunek określony w pkt. 4 zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi łącznie: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero -jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia. Podmiot składający ofertę ( Wykonawca ) musi do terminu składania ofert, spełniać wszystkie warunki określone w Rozdziale III /części I Specyfikacji, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wypełniony zał. nr 2 pn.\Wykaz doświadczenia zawodowego podmiotu\, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w tym okresie dwa zadania związane z dostawą, montażem i uruchomieniem central telefonicznych wraz z osprzętem o podobnych założeniach technicznych, na kwotę nie mniejszą niż 110.000 zł każde. 6) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w zał. nr 2 do instrukcji pn. \Wykaz doświadczenia zawodowego podmiotu\ zadania zostały/sa wykonane należycie. 2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy. 2) Formularz cenowy. 3) Homologacja/deklaracja zgodności oferowanej centrali i aparatów telefonicznych CE o jakiej mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15.04.2004 ( Dz. U 2004 Nr 73 poz.659 ze zm.). 4) Certyfikat dla zaoferowanego monitora o zgodności z normą ISO 13406-2. 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. UWAGA pkt 6 nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź z Kodeksu Cywilnego ( podpisy wszystkich wspólników )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ul. Władysława Grabskiego 26 59-220 Legnica W Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 16.07.2007r. do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.