Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-06
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami.
Numer ogłoszenia: 110061 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, faks 0-12 623 77 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami dla Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w ramach 3 części. 3.1.1 W skład Części 1 wchodzi: mobilna tablica interaktywna (5 szt.), nagrywarka komputerowa DVD wewnętrzna (2 szt.), pendrive (15 szt.), zewnętrzna nagrywarka DVD USB 2.0. (2 szt.), tablet graficzny USB (1 szt.), profesjonalny statyw foto-video (2 szt.), UPS zasilacz awaryjny (5 szt.), karta graficzna do komputera stacjonarnego PC (1szt.), zasilacz 450W ATX (2szt.). Dostawa w ramach Części 1 powinna zostać zrealizowana w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ, do siedziby Zamawiającego, tj. MCDN, Kraków, ul. Lubelska 23. 3.1.2 W skład Części 2 wchodzi: router bezprzewodowy (3 szt.), Access Point (5 szt.), dysk twardy 3,5 500 GB (5 szt.), przenośny dysk twardy 2,5 500GB USB (1 szt.), nagrywarka DVD (5 szt.), zasilacz komputerowy (5 szt.), patchcord (50 szt.), mysz optyczna (5 szt.). klawiatura (5 szt.), przedłużacz PS/2 (10 szt.), przedłużacz USB (10 szt.), karta SDHC 4 GB (2 szt.), kabel VGA do projektora (3 szt.), kabel VGA do projektora (1 szt.). Dostawa w ramach Części 2 powinna zostać zrealizowana w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ, do MCDN ODN w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 61. 3.1.3 W skład Części 3 wchodzi: projektor multimedialny (2 szt.), komputer przenośny (notebook) wraz z oprogramowaniem (1 szt.). Dostawa w ramach Części 3 powinna zostać zrealizowana w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 5c do SIWZ, do MCDN ODN w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30 3.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 30 czerwca 2009 r. Dostarczony sprzęt będzie posiadał oznakowanie (CE) umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie. 3.2. Dodatkowe usługi, które obowiązują w ramach umowy: a) Dostawa powinna zostać zrealizowana w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 5a, 5b, 5c do SIWZ. b) Czas reakcji na zgłoszoną awarię sprzętu nie może być dłuższy niż 24 godziny od momentu powiadomienia z zastrzeżeniem zapisów określonych w zał. nr 5a,5b,5c do SIWZ. c) Gwarancja na każdy sprzęt nie może być krótsza niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. 3.3. Wykonawca dostarcza wszystkie elementy przedmiotu zamówienia na własny koszt. 3.4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Minimalne wymagania techniczne zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 5a, 5b, 5c do SIWZ. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia (fakultatywnie może zostać dołączona przez Wykonawcę, potwierdzająca właściwości techniczne urządzeń, informacja pochodząca ze strony producenta).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.45.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W kolumnie nr 9 załącznika nr 2 do SIWZ, wykonawca zobowiązany jest podać nazwę producenta oraz model urządzenia, która pozwoli Zamawiającemu na identyfikację produktu. 3. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, pokój nr 303..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.1 W skład Części 1 wchodzi: mobilna tablica interaktywna (5 szt.), nagrywarka komputerowa DVD wewnętrzna (2 szt.), pendrive (15 szt.), zewnętrzna nagrywarka DVD USB 2.0. (2 szt.), tablet graficzny USB (1 szt.), profesjonalny statyw foto-video (2 szt.), UPS zasilacz awaryjny (5 szt.), karta graficzna do komputera stacjonarnego PC (1szt.), zasilacz 450W ATX (2szt.). Dostawa w ramach Części 1 powinna zostać zrealizowana w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ, do siedziby Zamawiającego, tj. MCDN, Kraków, ul. Lubelska 23..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.45.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.2 W skład Części 2 wchodzi: router bezprzewodowy (3 szt.), Access Point (5 szt.), dysk twardy 3,5 500 GB (5 szt.), przenośny dysk twardy 2,5 500GB USB (1 szt.), nagrywarka DVD (5 szt.), zasilacz komputerowy (5 szt.), patchcord (50 szt.), mysz optyczna (5 szt.). klawiatura (5 szt.), przedłużacz PS/2 (10 szt.), przedłużacz USB (10 szt.), karta SDHC 4 GB (2 szt.), kabel VGA do projektora (3 szt.), kabel VGA do projektora (1 szt.). Dostawa w ramach Części 2 powinna zostać zrealizowana w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ, do MCDN ODN w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 61..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.45.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.3 W skład Części 3 wchodzi: projektor multimedialny (2 szt.), komputer przenośny (notebook) wraz z oprogramowaniem (1 szt.). Dostawa w ramach Części 3 powinna zostać zrealizowana w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 5c do SIWZ, do MCDN ODN w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.45.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
- Dostawy materiałów do aparatu Multifiltrate PRO i CICA
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.