eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zamówienie podobne do umowy podstawowej Nr BZPF.2710.15.1.2017 z dnia 29.12.2016 roku pn. "Przebudowa drogi gminnej w Słupi Kapitulnej - Zapłocie wraz z budową kanalizacji deszczowej (etap I)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110030 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Rawicz: Zamówienie podobne do umowy podstawowej Nr BZPF.2710.15.1.2017 z dnia 29.12.2016 roku pn. "Przebudowa drogi gminnej w Słupi Kapitulnej - Zapłocie wraz z budową kanalizacji deszczowej (etap I)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500003402-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, krajowy numer identyfikacyjny 41105072900000, ul. ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 65 5465400, faks 65 5464167, e-mail umg@rawicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie podobne do umowy podstawowej Nr BZPF.2710.15.1.2017 z dnia 29.12.2016 roku pn. "Przebudowa drogi gminnej w Słupi Kapitulnej - Zapłocie wraz z budową kanalizacji deszczowej (etap I)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZPF.2712.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty podobne do umowy podstawowej nr BZPF.2710.15.1.2016 z dnia 29.12.2016 roku polegające na przebudowie drogi gminnej w Słupi Kapitulnej - Zapłocie (etap II), w tym w szczególności: 1) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej, 2) wykonanie brakującego odcinka odwodnienia: przykanaliki, studzienki ściekowe, 3) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu (projekt + oznakowanie robót), 4) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. 2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji zgłoszeniowej branży drogowej i projektu budowlanego branży sanitarnej wraz z załącznikami stanowiące załączniki do zamówienia podstawowego, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż stanowiące załączniki do zamówienia do zamówienia podstawowego, 3) przedmiaru wraz z kosztorysem zerowym robót podobnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45110000-1, 45111200-0, 45232130-2, 45233220-7, 45000000-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT44941.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo - Melioracyjne DROGOMEL A. Skoczyls - K. Głuszko Spółka Jawna, , ul. Wrocławska 111, 56-200, Góra, kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55255.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55255.73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55255.73
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Przedmiotem zamówienia podstawowego na podstawie zawartej w dniu 29 grudnia 2016 roku umowy Nr BZPF.2710.15.1.2017 w zakresie części 1 były roboty budowlane i prace polegające w szczególności na: rozbiórce elementów drogi tj. m.in. istniejących chodników z płyt betonowych, krawężników wraz z ławami; wykonaniu nawierzchni jezdni, ciągu pieszo - jezdnego z kostki brukowej betonowej; budowie kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami oraz studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi; budowie wylotu do rowu wraz z wykoszeniem i odmuleniem dna rowu; regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych; wykonaniu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (projekt + oznakowanie) oraz wykonaniu innych prac towarzyszących wykonaniu zamówienia. Zamawiający przy wszczęciu postępowania podstawowego Nr BZPF.2710.15.2016 przewidział (dla każdej części) możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W ramach tego zamówienia Zamawiający zleci wykonanie prac nie objętych zamówieniem podstawowym a związanym z realizacją tego zamówienia w zakresie wykonania następujących prac: roboty w zakresie budowy/przebudowy dróg, ulic i chodników wraz kanalizacją oraz inne prace ogólnobudowlane towarzyszące wykonaniu zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach i przy zastosowaniu cen i wskaźników cenotwórczych nie wyższych niż określone w umowie podstawowej. Powyższą informację zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu nr 356117-2016 (data zamieszczenia 01.12.2016 r.) oraz w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z zabezpieczeniem kwoty umożliwiającej wykonanie dalszego odcinka przedmiotowej drogi Zamawiający postanowił zlecić wykonanie ww. robót jako zamówienie podobne do ww. umowy podstawowej po spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Powyższe pracę wykonywane będą w ramach dokumentacji projektowych stanowiących załączniki do zamówienia podstawowego. Przeprowadzono negocjacje z Wykonawcą w celu ustalenia warunków zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie zostanie udzielone przy zachowaniu przesłanek wynikających z ww. przepisu tj. udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.