eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa instalacji zasilających sieci LAN w budynku CTI PŁ - zadanie 1 Wykonanie wewnętrznej instalacji klimatyzacji oraz wod-kan w budynku CTI PŁ - zadanie 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Łódź: Przebudowa instalacji zasilających sieci LAN w budynku CTI PŁ - zadanie 1 Wykonanie wewnętrznej instalacji klimatyzacji oraz wod-kan w budynku CTI PŁ - zadanie 2.
Numer ogłoszenia: 110022 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka - Centrum Technologii Informatycznych , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 631 26 45, faks 42 631 64 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji zasilających sieci LAN w budynku CTI PŁ - zadanie 1 Wykonanie wewnętrznej instalacji klimatyzacji oraz wod-kan w budynku CTI PŁ - zadanie 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: W zakres prac wchodzi przebudowa instalacji zasilania sieci LAN dla budynku CTI. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 6a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ), tj. a. Projekt Zamienny zasilania sieci LAN dla budynku CTI PŁ, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 217/223 b. Przedmiar robót na roboty elektryczne nr arch. c. Kosztorys ślepy do a. d. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Zadanie 2: W zakres prac wchodzi dostawa i montaż instalacji klimatyzacyjnej systemu VRV i Split oraz zaworów redukcyjnych ciśnienia na instalacji wody bytowej oraz ppoż. w budynku CTI PŁ 90-924 Łódź ul. Wólczańska 217/223 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik 6b do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ), tj.: a. Projekt budowlany wewnętrznej instalacji klimatyzacji oraz wod-kan. dla budynku CTI PŁ, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 217/223 b. Przedmiar robót na roboty klimatyzacyjne i wod-kan. do projektu budowlanego wewnętrznej instalacji klimatyzacji oraz wod-kan. dla budynku CTI PŁ, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 217/223 c. Kosztorys ślepy na roboty klimatyzacyjne i wod-kan. do projektu budowlanego wewnętrznej instalacji klimatyzacji oraz wod-kan. dla budynku CTI PŁ, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 217/223. d. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna.(instalacje klimatyzacyjne i wod-kan.).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadanie 1: W zakres prac wchodzi przebudowa instalacji zasilania sieci LAN dla budynku CTI. Zadanie 2: W zakres prac wchodzi dostawa i montaż instalacji klimatyzacyjnej systemu VRV i Split oraz zaworów redukcyjnych ciśnienia na instalacji wody bytowej oraz ppoż. w budynku CTI PŁ 90-924 Łódź ul. Wólczańska 217/223)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.31.56.00-4, 45.21.00.00-2, 45.33.10.00-6, 45.33.12.00-8, 45.33.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 8 000,00 zł Zadanie 2: 11 000,00zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej: Zadanie 1: trzy roboty budowlane obejmujące wykonanie wnętrzowych instalacji elektrycznych o wartości minimum dla każdej z wymienionych robót 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto; Zadanie 2: trzy roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w oparciu o systemy VRV o wartości minimum dla każdej z wymienionych robót 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto. W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu kursów walutowych wg średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zakończenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: Zadanie 1 kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z poźn. zm.) lub stosowne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymować się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) min. 1 kV z dopuszczeniem do dozoru nad pomiarami elektrycznymi min. 1 kV. pracownikami w liczbie pozwalającej na terminowe wykonanie zadania (co najmniej 4 osoby) posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do prac instalacyjnych do 1 kV. Zadanie 2 kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z poźn. zm.) lub stosowne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymować się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). pracownikami w liczbie pozwalającej na terminowe wykonanie zadania (co najmniej 4 osoby) posiadającymi aktualne przeszkolenie w zakresie montażu urządzeń klimatyzacyjnych systemów VRV. Posiadane przez osoby w ww. wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zgodnie z art. 12 a ww. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane powyżej, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5 poz. 42 z późn. zm.) uprawnienia do świadczenia usług transgranicznych. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonej działalności w charakterze usługi transgranicznej dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że Zadanie 1: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł. (pięćset tysięcy złotych). Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (Tabela A) z dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy. Zadanie 2: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł. (pięćset tysięcy złotych). Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (Tabela A) z dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu robót maksymalnie o 30 % wartości wynagrodzenia brutto, bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy. Szczegółowy zakres prac, z których zrezygnowano musi zostać określony w formie kosztorysu zmniejszającego, który zostanie zaakceptowany przez strony umowy i będzie stanowić podstawę do zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W przypadku gdy zajdzie konieczność przeprowadzenia prac, które były objęte przedmiotem zamówienia a nie były przewidziane w zestawieniu prac będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, Wykonawca może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli zestawienie planowanych prac sporządził Zamawiający. Potrzeba wykonania prac potwierdzona zostanie protokołem konieczności oraz odpowiednim kosztorysem. Ustalenie należnego wynagrodzenia nastąpi w sposób i przy zastosowaniu metod przyjętych przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego oraz w odniesieniu do pozycji nie objętych kosztorysem ofertowym według aktualnych cen SECOCENBUD (roboty dodatkowe). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest potrzebne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w szczególnie uzasadnionych okolicznościach spowodowanych wprowadzeniem w trakcie trwania umowy na rynek nowych materiałów lub urządzeń o lepszych parametrach niż te przewidziane dokumentacją projektową i zastąpienia ich tymi nowymi. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę projektant sprawujący nadzór autorski. Potrzeba wykonania prac potwierdzona zostanie protokołem konieczności oraz odpowiednim kosztorysem. W takiej sytuacji wynagrodzenie za powyższe roboty stanowić będzie różnicę pomiędzy robotami zamienianymi a zamiennymi i podlegać będzie odpowiednio zwiększeniu albo zmniejszeniu na podstawie odpowiedniego kosztorysu sporządzonego w sposób i przy zastosowaniu metod przyjętych przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego oraz w odniesieniu do pozycji nie objętych kosztorysem ofertowym według aktualnych cen SECOCENBUD (roboty zamienne). 5. W związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w §1 ust. 9-1 1 projektu umowy Zamawiający może dokonać zmiany umowy, w szczególności w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji zamówienia, wartości zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, o której mowa w §1 ust. 2 projektu umowy lub wystąpienia okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, w szczególności dotyczących konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu robót, wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków pogodowych. 7. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania urnowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 8. W przypadku gdy po dniu zawarcia urnowy zostanie zmieniona stawka podatku od towarów i usług (VAT) w stosunku do stawki, zgodnie z którą obliczona została cena oferty dopuszcza się zmianę wynagrodzenia brutto, zgodnie ze zmianą podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektu Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 217/223, 90-924 Łódź, Budynek B19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro Projektu Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 217/223, 90-924 Łódź, Budynek B19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa instalacji zasilających sieci LAN w budynku CTI PŁ - zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi przebudowa instalacji zasilania sieci LAN dla budynku CTI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 6a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.31.56.00-4, 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji klimatyzacji oraz wod-kan w budynku CTI PŁ - zadanie 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi dostawa i montaż instalacji klimatyzacyjnej systemu VRV i Split oraz zaworów redukcyjnych ciśnienia na instalacji wody bytowej oraz ppoż. w budynku CTI PŁ 90-924 Łódź ul. Wólczańska 217/223).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.12.00-8, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.