eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa polegająca na dostawie produktów wykonanych zgodnie z projektem zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Bydgoszcz: Usługa polegająca na dostawie produktów wykonanych zgodnie z projektem zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 110003 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1189, ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 3781640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://1Blog.pow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na dostawie produktów wykonanych zgodnie z projektem zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa polegająca na dostawie produktów wykonanych zgodnie z projektem zamawiającego w ilości 18 projektów: ołówki, długopisy, linijki, zapalniczki, koszulki, kredki, zapałki, piłki, latawce, kubki, czapeczki,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: a)Spełniają warunki opisane w art. 22 ust.1 ustawy; b)Dostarczą przedmiot zamówienia na własny koszt loco magazyn zamawiającego; c)Wskażą w ofercie części zamówienia, której ewentualne wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom (zakres zamówienia i tożsamość podwykonawcy). Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie; spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oryginał oświadczenie z art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. b, przedstawią dokumenty wynikające z § 2 ust. 1 pkt 1, z uwzględnieniem pkt 2 i 3, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://1Blog.pow.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Kancelaria JW 1189 (sztab, I piętro, otwarta w godz. od 07.30 do 09.30 i od 13.00 do 15.30)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa polegająca na wykonaniu wg projektu zamawiającego długopisów, ołówków linijek, zapalniczek,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa polegająca na wykonaniu wg projektu zamawiającego 2000 szt długopisów, 3000 szt ołówków, 1000 szt linijek, 2000 szt zapalniczek,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa koszulek sportowych wykonanych wg projektu zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 5500 szt koszulek sportowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie kredek, zapałek wgprojwktu zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 2000 szt kredek, 2000 szt zapałek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie piłek wg projektu zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 1000 szt piłek wg projektu zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie latawców wg projektu zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 1600 szt latawców wg projektu zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonanie kubków wg projektu zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 650 szt kubków wg projektu zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonanie czapeczek wg projektu zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 1970 szt czapeczek wg projektu zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.