eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładki asfaltowej wraz z odtworzeniem poboczy w miejscowości Natolin w Gminie Nowosolna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-02

Łódź: Roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładki asfaltowej wraz z odtworzeniem poboczy w miejscowości Natolin w Gminie Nowosolna.
Numer ogłoszenia: 10 - 2016; data zamieszczenia: 02.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312808 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowosolna, Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 648-41-08, faks 042 648-41-19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładki asfaltowej wraz z odtworzeniem poboczy w miejscowości Natolin w Gminie Nowosolna..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej wraz z odtworzeniem poboczy w miejscowości Natolin po robotach kanalizacyjnych. Dodatkowo zadanie obejmuje poszerzenie pasa drogi gminnej w miejscu styku z drogą powiatową nr 1150E tj. działka nr 225/2 obrębu. W ciągu drogi istniejący przepust z rury stalowej grubościennej, należy przebudować i wymienić na przepust z rur PEHD SN-8, spiralnie karbowanych, ze względu na zły stan techniczny i płytkie posadowienie. Zadanie obejmuje: Wykonanie nakładki asfaltowej wraz z odtworzeniem poboczy na odcinku od km 0+000 do km 0+759,3(działka o numerze ewidencyjnym 68/1 obrębu Natolin). W ramach zadania zostanie wykonana dwukierunkowa jezdnia o długości 759,3 m i szerokości 4 m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Po obydwu stronach drogi zostanie wykonane utwardzone pobocze z masy bitumicznej o szerokości 1 m i grubości 10 cm. Zadanie obejmuje również wykonanie na km 0+594,5 przepustu z rur PEHB o średnicy O 600 i długości 7 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) Dokumentacji projektowej, składającej się z: - dokumentacji projektowej - zał. nr 1a do SIWZ, - przekroju poprzecznego - zał. nr 1b do SIWZ, - przekroju konstrukcyjnego - zał. nr 1c do SIWZ, - projektu zagospodarowania - zał. nr 1d do SIWZ, - projektu podłużnego - zał. nr 1e do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał. nr 2 do SIWZ, c) Przedmiarze robót - zał. nr 3 do SIWZ. 3.3. Dodatkowe informacje: Zamawiający informuje, że załączone do siwz przedmiary robót służą wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez Wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać we formularzu oferty. Zamawiający zleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przy wykonywaniu przedmiotu zmówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy prawo budowlane oraz innych właściwych przepisów w tym obowiązku do zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności oraz obowiązków nałożonych na Zamawiającego w dokumencie dotyczącym braku sprzeciwu co do wykonania robót budowlanych w przedmiotowym zakresie wydanym przez Starostwo Powiatowe. Użyte w dokumentacji przetargowej (przedmiarach, SST) nazwy materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie przez Wykonawcę materiałów równoważnych. Zamawiający uzna materiały za równoważne, jeżeli ich zastosowanie pozwoli uzyskać drogę o parametrach co najmniej takich jak przy zastosowaniu materiałów wzorcowych oraz nie spowoduje to zmiany w zakresie przyjętej technologii wykonania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo UNIDRO S.A., ul. Dostawcza 10, 93-231 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228468,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 342143,98

  • Oferta z najniższą ceną: 342143,98 / Oferta z najwyższą ceną: 676500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.