Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Brzyska: Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki na potrzeby Urzędu Gminy Brzyska
Numer ogłoszenia: 109989 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzyska, Brzyska 1, 38-212 Brzyska, woj. podkarpackie, tel. 013 4460120, fax 013 4460105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki na potrzeby Urzędu Gminy Brzyska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: koparko-ładowarka JCB kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, Homologacja drogowa, marka: JCB koparko-ładowarka, model: 3CX Contractor, typ silnika: Perkins, moc silnika: min 63,1 kW max 74.6 kW ,rok produkcji: 2004, stan koparki: bardzo dobry, opony: bardzo dobry, Przebieg: do 2000 mtg, wyposażenie łyżka pływająca, zamki bezpieczeństwa tylnich ramion, maszyna bez luzów - zużyte sworznie części koparkowej wymienione na nowe o twardości nie mniejszej niż 55 HRC, ślizgi teleskopów nowe,wkładki podpór nowe, łyżka skarpująca,ciśnienie w skrzyni biegów nie mniejsze niż 12,0 bar, ciśnienie robocze hydrauliki 236 bar,Powerslide (przesuw tylniego ramienia), Gwarancja 1m-c lub 100 mtg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.20.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części Oryginalny kod CPV: 29.52.26.10 - Koparki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 9) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty: a/ ofertę na formularzu oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ b/dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2do SIWZ, d/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/Brzyska/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy brzyska pok. nr.1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brzyska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BRZYSKA
więcej: przetargi BRZYSKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.