Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Warszawa: Dostawa laboratoryjnych mieszadeł i akcesoriów do mieszadeł, wytrząsarek i wirówek
Numer ogłoszenia: 109971 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laboratoryjnych mieszadeł i akcesoriów do mieszadeł, wytrząsarek i wirówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mieszadeł magnetycznych oraz akcesoriów do mieszadeł magnetycznych i mechanicznych, mieszadeł mechanicznych, wytrząsarek typu vortex, wirówek laboratoryjnych stołowych, dokumentacji technicznej oraz świadczenie usług przez autoryzowany techniczny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zamówienie składa się z pięciu CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 - dostawa: 1) mieszadeł magnetycznych - sześć różnych typów, łącznie 24 szt., w tym 9 szt. w zestawie z termometrem kontaktowym i zestawem do mocowania termometru, 2) bloków reakcyjnych - cztery różne typy, łącznie 12 szt. oraz wkładów redukcyjnych - pięć różnych typów, łącznie 10 szt., 3) różnych akcesoriów do mieszadeł magnetycznych i mechanicznych (łapy, elementy mieszające, czujniki temperatury PT 1000, inne); CZĘŚĆ 2 - dostawa: 1) mieszadeł magnetycznych - 2 różne typy, łącznie 6 szt., w tym 3 szt. w zestawie z czujnikiem PT 1000; 2) bloku grzejnego; CZĘŚĆ 3 - dostawa mieszadeł mechanicznych - 3 szt; CZĘŚĆ 4 - dostawa wytrząsarek typu Vortex - 2 szt.; CZĘŚĆ 5 - dostawa wirówek laboratoryjnych stołowych - 2 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu poszczególnych CZĘŚCI zamówienia zamieszczony jest w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.60.00 - Wstrząsarki i akcesoria 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Specyfikacje techniczne oferowanych towarów - Specyfikacje należy przestawić w sposób jednoznaczny tak by możliwe było stwierdzenie czy oferowane towary spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. W specyfikacjach technicznych należy bezwzględnie podać dane identyfikujące oferowane towary - nazwę producenta, typ/model, nr katalogowy oraz informację której pozycji formularza cenowego odpowiada dana specyfikacja. 2) Prospekty producenta/ów oferowanych towarów w języku polskim lub angielskim. Jeżeli prospekt sporządzony jest w innym języku niż polski lub angielski Wykonawca powinien dołączyć do niego tłumaczenie na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. 3) Specyfikacja gwarancyjno-serwisowa - Specyfikację gwarancyjno-serwisową należy sporządzić w sposób jednoznaczny tak by możliwe było stwierdzenie, że oferowane warunki gwarancyjno-serwisowe spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Ponadto w specyfikacji należy umieścić dane teleadresowe punktu serwisowego oraz informację czy przedstawiciel Wykonawcy będzie uczestniczył w odbiorze przedmiotu zamówienia czy też zgadza się, by przedstawiciele Zamawiającego dokonali odbioru samodzielnie. 4) Świadectwo/a autoryzacji serwisu technicznego, który będzie świadczył usługi w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wystawione przez producenta/ów wszystkich oferowanych urządzeń
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza korzystać z zasobów tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, 3) Wypełniony formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) wartości podatku VAT w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 2) terminu realizacji zamówienia w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych lub losowych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminu dostawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 51, faks: 22 234-71-01, e-mail: oknoa@ch.pw.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.