eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Remont drogi w leśnictwie Ogroble i Niżankowice



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Wieluń: Remont drogi w leśnictwie Ogroble i Niżankowice
Numer ogłoszenia: 109963 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wieluń, ul. Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8438191, fax 043 8438191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lsy.gov.pl/wielun

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: leśnictwo i pozyskiwanie drewna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi w leśnictwie Ogroble i Niżankowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi żwirowej w leśnictwie Ogroble i Niżankowice o dł.5,83 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie działania firmy co najmniej 2 kontrakty o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia oraz zapewnią kierowanie robotami przez osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - wykonają zamówienie zgodnie z następującymi wymaganiami zamawiającego - udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie sporządzone zgodnie z wzorem Nr 1 zamieszczonym w Część III SIWZ. podpisane przez: Wykonawcę, działające wspólnie osoby fizyczne, partnerów Konsorcjum lub ich pełnomocnika b) Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub stare wypisy z rejestru sądowego - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotacje organu wystawiającego (dokonane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające aktualność zawartych w nim danych). Z dokumentu powinno wynikać kto jest uprawniony do podpisywania ofert. c) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - tylko w przypadku złożenia oferty przez: działające wspólnie: osoby fizyczne, spółkę cywilną, Konsorcjum , d) dokument określony w pkt. b odrębne dla każdego uczestnika postępowania działajacego wspolnie e) Oświadczenie dot. gwarancji gwarancyjną której wzór nr 3 do SIWZ. f) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ Przedmiaru robót g) Wykaz wykonanych kontraktów Wzór nr 4 z załączonymi referencjami, opiniami lub protokółem bezusterkowego odbioru robót. h) Wykaz osób i podmiotów które będą kierować lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - Wzór nr 5 - tylko w przypadku gdy zostaną zaangażowani podwykonawcy. Zamawiający prosi aby ww. dokumenty były włączone do oferty w kolejności zgodnej z treścią pkt. 5 i oznaczone Załącznik nr ... Dokumenty potwierdzające spełnienia warunków określonych w pkt 4 mogą być złożone w postaci kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez wykonawcę. W przypadku dokumentów wielostronicowych posiadających odrębną numerację stron w/w adnotacja może być umieszczona tylko na ostatniej ponumerowanej stronie . Dla dokumentów których kopie wykonano dwustronnie adnotacja musi być zamieszczona na każdej stronie zawierającej informacje. 6. Zamawiający wezwie wykonawców,którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli zawierające błędy dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ do ich uzupełnienia lub poprawienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lsy.gov.pl/wielun

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wieluń 98-300 Wieluń ul.Żeromskiego 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Wieluń w Wieluniu ulŻeromskiego 5- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.