eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzęt medyczny jednorazowego użytku na Blok Operacyjny i Oddział Urologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku na Blok Operacyjny i Oddział Urologii
Numer ogłoszenia: 109952 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku na Blok Operacyjny i Oddział Urologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Cewniki pęcherzowe - 15400szt.; Zadanie nr 2 - Specjalistyczne cewniki urologiczne - 510szt.; Zadanie nr 3 - Cewniki moczowodowe - 460szt.; Zadanie nr 4 - Zestawy do szynowania moczowodów - 445szt.; Zadanie nr 5 - Prowadnice drutowe 550szt.; Zadanie nr 6 - Igły do biopsji - 500szt.; Zadanie nr 7 - Worki do dobowej zbiórki moczu - 60000szt.; Zadanie nr 8 - Przyrządy do cystoskopu - 1500szt.; Zadanie nr 9 - Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk - 10000szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: poz. 1 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 2 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 3 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 4 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 5 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 6 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 7 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; Zadanie nr 2: poz. 1 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 2 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 3 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 4 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 5 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; Zadanie nr 3: poz. 1 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 2 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; Zadanie nr 4: katalog Zadanie nr 5: poz. 1 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; poz. 2 - 1 sztuka; poz. 3 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; Zadanie nr 6: - po 1 sztuce z każdego rozmiaru; Zadanie nr 7 - 2 sztuki; Zadanie nr 8 - 2 sztuki; Zadanie nr 9 - 2 sztuki - podane pozycje dotyczą formularza ofertowego, - zaleca się aby Wykonawcy składający oferty opisali próbki numerem zadania i numerem pozycji. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności z załącznikami; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; Zaleca się aby Wykonawcy składający oferty opisali dokumenty określone w punktach 5, 6 i 7 numerem zadania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CEWNIKI PĘCHERZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku, sterylny, wykonany z PCV, od CH 6 do CH 20 - 1200szt.; 2) Cewnik Tieman jednorazowego użytku, sterylny, wykonany z PCV, od CH 8 do CH 24 - 1200 szt.; 3) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku, sterylny, wykonany z PCV od CH 6 do CH 24 -1000 szt.; 4) Cewnik Foley jednorazowego użytku, sterylny silikonowany z prowadnicą od CH 6 do CH 8 - 200 szt.; 5) Cewnik Foley jednorazowego użytku, sterylny silikonowany, zakończenie typu Nelaton, dwudrożny, od CH 10 do CH 24 - 11000szt.; 6) Cewnik Foley jednorazowego użytku sterylny z miękkiego lateksu, silikonowany, zakończenie typu Tieman, dwudrożny, od CH 14 do CH 22 - 300 szt.; 7) Cewnik Petzer jednorazowego użytku sterylny, od CH 16 do CH 34 - 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPECJALISTYCZNE CEWNIKI UROLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Foley trójbieżny z zakończeniem Nelaton, wykonany z miękkiego lateksu silikonowanego z dużymi oczkami za balonem, balon min. 30ml CH 20, CH22, CH24 - 200 szt.; 2) Foley trójbieżny pooperacyjny z zakończeniem typy Cuvelaira balon min. 60ml - CH 20, CH 22, CH 24 - 100 szt.; 3) Cewnik jednorazowego użytku wykonany ze 100% silikonu z zakończeniem typ Nelaton, CH 20, CH 22, CH 24 - 60szt.; 4) Cewnik jednorazowego użytku wykonany ze 100% silikonu z zakończeniem prosto ściętym balon min. 10ml CH 20, CH 22, CH 24 - 100 szt. 5) Cewnik jednorazowego użytku wykonany ze 100% silikonu z zakończeniem prosto ściętym balon min. 10ml CH 6, CH 8, CH 10 - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CEWNIKI MOCZOWODOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton, skalowany co 5 cm, kontrastujący w promieniach Rtg od CH 3/70 cm do CH 9/70 cm - 260 szt. 2) Cewnik z otwartą końcówką Nelatona i z możliwością wprowadzenia prowadnika 0,035, dł. 70 od CH 4/70 cm do CH 8/70 cm - 200szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZESTAWY DO SZYNOWANIA MOCZOWODÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów w składzie: cewnik moczowodowy podwójnie zagięty perforowany na całej długości, koniec otwarty/otwarty, popychacz - CH 6/24 cm, CH 6/26 cm, CH 7/24 cm, CH 7/26 cm, CH 8/24 cm, CH 8/ 26 cm - 280 szt.; 2) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów w składzie: cewnik moczowodowy podwójnie zagięty, perforowany na całej długości, koniec otwarty/zamknięty, prowadnica drutowa pokryta PTFE, popychacz, zacisk - CH 6/24 cm, CH 6/26 cm, CH 7/24 cm, CH 7/26 cm, CH 8/24 cm - 50 szt.; 3) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów, do długotrwałego drenażu (do 12 miesięcy) w składzie: cewnik moczowodowy, podwójnie zagięty, koniec otwarty/otwarty, perforowany na całej długości, skalowany co 5 cm, kontrastujący w promieniach RTG, popychacz - CH 6/24 cm, CH 6/26 cm, CH 7/24 cm, CH 7/26 cm, CH 8/24 cm - 20 szt.; 4) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów do URS w składzie: cewnik moczowodowy, podwójnie zagięty, koniec otwarty/otwarty, perforowany na całej długości, skalowany co 5 cm, kontrastujący w promieniach RTG, popychacz prosty - CH 4,8/24 cm CH 4,8/26 cm - 20 szt.; 5) Zestaw do śródoperacyjnego szynowania moczowodów URS do krótkotrwałego drenażu w składzie: - cewnik moczowodowy, podwójnie zagięty, koniec otwarty/zamknięty, perforowany na całej długości skalowany co 5 cm, kontrastujący w promieniach RTG, prowadnica drutowa, popychacz, zacisk - CH 4,8/24 cm, CH 4,8/26 cm - 25 szt.; 6) Zestaw stentu moczowodowego pojedynczo zagięty do stosowania śródoperacyjnego, drenaż do 6 miesięcy, zestaw zawiera: dwa stenty, dwa elementy ustalające położenie cewnika, prowadnik - CH 6/75 cm, CH 7/75 cm, CH 8,2/75 cm, - 30 szt 7) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów, do długotrwałego drenażu (do 12 miesięcy) stent moczowodowy pokryty heparyną zmniejszający inkrustacje kamienia, zestaw zawiera: stent, prowadnik, pozycjoner stentu CH 5/26 cmCH 6/26 cm CH 7/26 cm - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PROWADNICE DRUTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Prowadnica drutowa pokryta PTFE w miękkiej koszulce, giętki koniec na długości 5-10 cm, stały rdzeń prowadnicy, prosta - śr. 0,032, dł 150cmśr. 0,035,dł 150cm - 350 szt.; 2) Prowadnica drutowa pokryta PTFE w miękkiej koszulce, giętki koniec na długości 5-10 cm, stały rdzeń prowadnicy, prosta - śr. 0,035, dł 60cm - 50 szt.; 3) Prowadnica drutowa z nitinolu, miękka, pokryta substancją hydrofilną, stały rdzeń prowadnicy, prosta, kontrastująca w promieniach RTG, giętki koniec na długości ok. 5 cm śr. 0,032, dł 150cmśr. 0,035, dł 150cm - 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: IGŁY DO BIOPSJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do biopsji do pistoletu PRO-MAG ULTRA 18G/20cm, 16G/20cm - 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WORKI DO DOBOWEJ ZBIÓRKI MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do dobowej zbiórki moczu 2L - 60000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRZYRZĄDY DO CYSTOSKOPU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do cystoskopu - 1500szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SZCZOTECZKI DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk - 10000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.